تاریخ انتشار:۱۵:۰۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل بازرسی و امورحقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: درخواست های مردم از رئیس جمهور اولویت بندی شد و کمک های معیشتی و درمانی در رتبه نخست است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی اصغر قلی پور در دیدار با سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به ارائه گزارشی از میزان نامه ها و درخواست های مردمی در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان پرداخت وگفت به همه درخواست ها رسیدگی می شود و پرداخت کمک معیشت و مشکلات درمانی خانواده های نیازمند در اولویت است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری های دادستان مرکز استان در حل مشکل صندوق سپرده گذاری قرض الحسنه بهمئی افزود: پیگیری های حوزه قضایی در این ماجرا موجب آرامش مردم شد و متوجه شدند دستگاه قضایی پیگیر احقاق حقوق آنها است.
وی به نشست مدیران بازرسی و حقوقی ادارات با استاندار و مسئولان حوزه های نظارتی استان در روزهای گذشته اشاره و عنوان کرد: بازرسی ادارات گلوگاه فساد را شناسایی و رفع کند و یا موارد مربوط به فساد را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.
قلی پور خواستار پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مکاتبات حوزه قضایی در اسرع وقت شد و به گزارشی از روند تشکیل هیات بازرسی انتخابات در استان و شهرستان ها پرداخت و گفت: افراد معتمد، بی طرف و عدالت خواه شناسایی و در هیات های بازرسی به کار گرفته شدند.
وی با اشاره به رصد رسانه ها و فضای مجازی برای جلوگیری از توهین و تشویش اذهان عمومی در ایام منتهی به انتخابات گفت: دادستانی حوزه بازرسی را در توجیه و تذکر به فعالین فضای مجازی و رسانه ها یاری کند.
مدیرکل بازرسی و رئیس هیات بازرسی انتخابات اعلام کرد: بازرسی استانداری تعامل ویژه ای با دستگاه های نظارتی ایجاد کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برخی ادارات روند پاسخ به استعلامات را طولانی می کنند که روند کار مردم با مشکل مواجه می شود و در برخی موارد خسارتی به منابع طبیعی و محیط زیست و معادن وارد شده است.
سید علی ملک حسینی با اشاره به ماده ۷۵ قانون انتخابات گفت: مدیران انتخاباتی در این قانون مشخص شده و تحت هر شرایطی فعالیت انتخاباتی آنها ممنوع است و کارکنان در ساعت اداری حق فعالیت انتخاباتی و استفاده از موقعیت شغلی له یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.
وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها آثار و برکات زیادی دارند و اهرم نظارتی قوی بر عملکرد مدیران هستند، گفت: برخی مدیران تعامل خوبی با رسانه ها ندارند که از آنها می خواهیم با رسانه ها در ارتباط باشند.
ملک حسینی عنوان کرد: رسانه‌ها هم نسبت به درج اخبار امیدبخش در جهت آرامش جامعه گام بردارند و از سیاه نمایی خودداری کرده و شفاف سازی را در دستور کار قرار دهند.
ملک حسینی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و عنوان کرد: رسانه ها در تمام مراحل خصوصا انتخابات خطوط قرمز را رعایت کنند و در جهت افزایش مشارکت مردم که نیاز جامعه است قلم بزنند و گام بردارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین