تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه گچساران با اعلام اینکه در بازار نظارت آن‌چنانی وجود ندارد و کالاها با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود گفت: متولیان امر باید در بازار نظارت کنند و در این راستا جدیت داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: ۲۵ آذرماه روز تحقیق و پژوهش است، تحقیق و پژوهش نیاز اساسی هر کشوری برای رشد، توسعه و پیشرفت است و قرآن کریم نیز انسان را به تعقل و تفکر دعوت کرده است چرا که کسب علم قدرت و آگاهی به همراه دارد.
وی ادامه داد: دوشنبه ۲۷ آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت شهید مفتح است. وحدت حوزه و دانشگاه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است؛ بنابراین اتحاد در جامعه است که می‌تواند موجب پیشرفت جامعه شود و حوزه و دانشگاه باید پرچم‌دار این وحدت باشند در بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه ترسیم‌شده است که امیدواریم حوزه و دانشگاه در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی‌منش گفت: روز یکشنبه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها است و امیدواریم مردم گچساران باز هم با شرکت در مراسمات سوگواری دهه دوم فاطمیه ارادت خود به ساحت اهل‌بیت علیهم‌السلام را نشان دهند. مراسم محوری این روز از مکان روگذر تا بوستان شهدای گمنام خواهد بود که تقاضا داریم همه اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت داشته باشند.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: ۲۶ آذرماه روز حمل‌ونقل عمومی است که از همه جهادگران این عرصه تشکر می‌کنم و از مسئولان نیز انتظار داریم که مشکلات این عزیزان را مرتفع کنند.۲۷ آذرماه روز جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری نام‌گذاری شده است و این عنوان را نظام مقدس جمهوری اسلامی به سازمان ملل پیشنهاد داد و این روز هم تصویب شد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی پرچم‌دار و علم‌دار مبارزه با خشونت و افراطی‌گری است و اگر بخواهیم دنیا عاری از خشونت شود پس چاره این است که مرکز خشونت باید خاموش شود و مرکز خشونت امروز رژیم صهیونیستی است و تا این مرکز خاموش نشود ظلم همچنان وجود دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی‌منش گفت: امروز مرکز خشونت دولتمردان آمریکایی، انگلیس مکار و هم‌پیمانان آن‌ها است و امروز جوانان باغیرت محور مقاومت دشمنان را به افول نزدیک کرده‌اند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نابودی مراکز خشونت و افراطی‌گری را شاهد باشم.
وی ادامه داد: این روز‌ها فضای کشور و استانمان به عطر شهدای خوش‌نام معطر شده است، شهدایی که اسوه ایستادگی، جوانمردی، مقاومت و پایمردی هستند، عصر امروز نیز شهرمان میزبان سه شهید گمنام است و، اما آنچه مهم است حرکت در مسیر شهدا است و هدف شهدا مبارزه با ظلم و ستمگری در عالم بود شهدا مخالف بی‌حجابی و بی‌عفتی بودند و امروز راه شهدا ادامه دارد.
امام‌جمعه گچساران بیان کرد: در بحث اختلاس چای دبش ردپای برخی عوامل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دیده می‌شود و آنچه مسئله است باید برای مردم تبیین شود چرا این‌همه دلار فقط در اختیار یک شرکت گذاشته می‌شود و مردم انتظار دارند از سران قوای محترم که ریشه فساد در کشور را قطع کنند و برخورد قاطع نیز صورت گیرد.
خطیب جمعه گچساران یادآور شد: سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به روسیه دستاورد‌های خوبی داشته است و، اما مردم باید نتیجه این حرکت‌ها و اقدامات را در اشتغال، معیشت وزندگی‌شان ببینند. نکته دیگر اینکه متأسفانه در بازار نظارت آن‌چنانی وجود ندارد و کالا‌ها باقیمت‌های مختلف عرضه می‌شود متولیان امر باید در بازار نظارت کنند و در این راستا جدیت داشته باشید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی‌منش خاطرنشان شد: مسئله اشتغال جوانان همچنان دغدغه اصلی مردم است و مردم ما دین‌دار و پایبند به انقلاب هستند و مسئولین نیز تلاش کنند و در حل مشکلات جوانان جدیدت داشته باشند بنابراین هیچ‌وقت خدمات هیچ دولتی را زیر سؤال نبرده و نمی‌بریم، اما اگر جایی هم کوتاهی صورت گرفته حتماً باید تذکر داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین