تاریخ انتشار:۱۶:۳۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: کسانی که ولنگاری و بی‌حیایی درجامعه را ترویج می‌دهند خائن هستند‌.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آیت الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه استانی نماز با بیان اینکه نماز کلید بهشت است، گفت: کسانی که این فریضه الهی را به پا نمی‌دارند به خود ظلم کرده و از آرامشی که نماز دارد خود را محروم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنهایی که اهل نماز و حلال و حرام نیستند گمراه هستند و در روز محشر با چهره نازیبا برانگیخته می شوند، افزود:سعادت دنیا و آخرت در اقامه نماز است.

 

وی با بیان اینکه کسی که به فرزندش نماز یاد نمی دهد بزرگترین ظلم را به او کرده است، افزود: همه دلسوزان و اندیشمندان انسان‌ها را دعوت به نماز کرده‌اند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنهایی که ولنگاری و بی‌حیایی را در جامعه ترویج می‌دهند خائنین به مردم هستند، گفت: تلاش کنیم مردم اهل نماز شوند اگر در جامعه‌ مسلمان و شیعه نماز اقامه نشود فجایع خطرناکی به مثابه یک سیل ویرانگر رخ خواهد داد و همه چیز از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد تریبون دار و قلم به دستان افراد را به برپایی نماز و ترویج فرهنگ ترغیب کنند.

 

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نماز تنظیم گر زندگی افراد است، گفت: مقوله مهم نماز در مساجد، مدارس و دانشگاه ها که قرار است مدیران آینده ما را تربیت کنند مورد توجه ویژه قرار گیرد

مرادعلی پیوند با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ نماز حرکت کنیم، افزود: نیازمند تدوین سند و برنامه‌ای پنج ساله در موضوع نماز هستیم و وضع موجود و وضع مطلوب دستگاه ها در این سند مشخص و تقسیم کار صورت گیرد تا کسانی که در راستای عملیاتی کردن این سند حرکت کردند تشویق و از کم کاری ها در این زمینه توضیح خواسته شود.

وی بیان کرد: بودجه لازم برای تدوین سند جامع نماز در اختیار متولیان قرار داده می شود تا با با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها نقشه راهی در حوزه نماز تهیه وتدوین شود.

 

همچنین حجت الاسلام رضا قاسمی با بیان اینکه زیباترین تجلی عبادت نماز است، گفت: ششمین اجلاسیه استانی در حالی برگزار می‎شود که فعالیت های خوبی با موضوع نماز در بین مدارس و مراکز آموزشی و اداری در حال انجام است و هر کسی در حد توان به وظایف خود عمل کرده است.

رئیس ستاد اقامه نمازکهگیلویه و بویراحمد افزود: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و با توجه به رسالت سنگینی که در این خصوص داریم باید نسبت به ترویج فرهنگ نماز اقدام کنیم تا به جایگاهی برسیم که یک جامعه نمازی داشته باشیم.

وی مهمترین هدف اجلاسیه نماز را تشویق از کسانی که برای ترویج فرهنگ نماز همه تلاش خود را کردند عنوان کرد و گفت: ترغیب دیگران به ترویج فرهنگ نماز دیگر هدفی است که در اجلاسیه های استانی دنبال می کنیم.

این مسوول بیان کرد: با استفاده از سامانه سجاده دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و دستگاه‌هایی که نمره لازم را کسب کردند برتر شدند، ضمن اینکه توصیه می‌کنیم دستگاه‌ها پیوست نماز داشته باشند.

 

گفتنی است؛ کمیته امداد، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اداره فناوری و ارتباطات،اداره‌کل پست، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بانک سپه ،تامین اجتماعی و اداره کل استاندارد دستگاه‌های برتر در حوزه نماز معرفی شدند ضمن اینکه از فعالان این حوزه تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین