تاریخ انتشار:۱۳:۳۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه مبارزه و پیشگیری از فرار مالیاتی در استان تشکیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی ملک حسینی در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: همه دستگاه‌های مرتبط مکلف به همکاری با اداره امور مالیاتی در خصوص جلوگیری و برخورد با فرار مالیاتی هستند.

وی افزود: کارگروهی به صورت ویژه امور مربوط به این مقوله مهم را بررسی می کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مقوله فرار مالیاتی زیان به منافع عمومی است و برنامه ریزی برای پیشگیری از آن و برخورد با هرگونه تخلف در این عرصه ضرورتی انکار ناپذیر است.
 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با اشاره به اینکه وصول فرار مالیاتی شرکت‌های صوری، بستر ساز کمک به افزایش درآمد‌های استانی است گفت: تاکنون ۸۸ شرکت صوری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
 
میلاد فرخان با تاکید بر اینکه وصول مالیات شرکت‌های صوری نیازمند همکاری دستگاه قضایی است اضافه کرد: برای جلوگیری از فرارمالیاتی نیازمند همکاری و حمایت بین بخشی به ویژه ایجاد شعبه رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی هستیم.
 
فرار مالیاتی (فرار از مالیات) یک اصطلاح رایج در رابطه با کار‌هایی است که برای عدم پرداخت مالیات در نظر گرفته می‌شود و به این معنی است که مودی کمتر از میزانی که بر اساس قانون موظف است پرداخت مالیات را انجام دهد.
 
فرار مالیاتی تنها به عدم پرداخت مالیات توسط افراد اطلاق نمی‌شود. بلکه به کار بردن ترفند‌هایی برای کاهش میزان پرداخت مالیات از آن چیزی که قانون تعیین کرده را نیز می‌توان به نوعی فرار مالیاتی تعریف کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین