تاریخ انتشار:۱۳:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد از صدور هشدار نارنجی احتمال وقوع تند باد و بارش باران در این استان خبر داد و گفت: مردم از تردد و اتراق کنار مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علیرضا نیکروز روز چهارشنبه در نشست ستاد بحران استان افزود این بارش ها از بعدظهر امروز آغاز می شود و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بر اقدام شهرداران در این مدت برای پاکسازی جوی ها، لایه روبی دهانه پل ها، کانال های انتقال آب و بر مقاوم سازی داربست ها، سازهای موقت تابلوها و بیلبوردها تبلیغاتی سطح شهرها تاکید کرد.
وی بر آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی تاکید کرد و گفت با توجه به پیش بینی انجام شده اداره کل مدیریت بحران استان به تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی اعلام آماده باش کرده و این دستگاه ها نیز برای امداد رسانی به هرگونه حادثه احتمالی از آمادگی لازم برخوردار باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان نسبت به احتمال تخریب و خسارت به محصولات کشاورزی نیز هشدار داد و افزود به همه کشاورزان توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ایجاد خسارت ناشی از وقوع مخاطرات را مدنظر داشته باشند.
وی افزود به عشایر و دامداران در همه شهرستان‌ها توصیه می‌شود از استقرار در ارتفاعات به علت احتمال وقوع صاعقه و از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها به علت احتمال رخداد سیل خودداری کنند.
نیکروز گفت: اعضای پیشگیری مدیریت بحران استان ضمن آمادگی کامل، هماهنگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات لازم از جمله اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه‌های محلی برای رعایت نکات ایمنی به عمل آورد.
وی با قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مواقع بحران و سیل اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه به‌ منظور برقراری تردد ایمن مسافران در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی از جمله بازدید از آبراه‌ها، پل‌ها و پاک‌سازی زیر پل‌ها در محورها در دستور کار قرار باشد.
وی تاکید کرد از شهروندان می خواهیم از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها، دریاچه و دیگر تاسیسات آبی پرخطر خوداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین