تاریخ انتشار:۱۸:۴۲ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سامانه بارشی فردا وارد استان می‌شود و تا بعداز ظهر پنج‌شنبه ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی با الگوهای مختلف جوی امروز هوای ابری در استان حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد بارش افزود: از فردا به تدریج با ورود امواج بارشی در تمامی مناطق استان، بارش‌ها از بعد از ظهر به صورت جدی آغاز شده و تا پنج‌شنبه بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:بارش‌ها عمدتاً به صورت باران، گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود ضمناً طی روزهای چهارشنبه تا جمعه انتظار کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

این مسوول عنوان کرد: شدت بارش‌ها از عصر چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه خواهد بود.

برچسب ها: علی کرمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین