تاریخ انتشار:۱۵:۵۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به مناسبت تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدا به تصویر کشیده می‌شود.
این برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری استان و ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار خواهد شد.
موضوع مسابقه به تصویر کشیدن شکوه حضور مردم در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدا در بخش‌های عکاسی با گوشی موبایل و دوربین حرفه‌ای، کلیپ‌های کوتاه یک الی دو دقیقه‌ای یا فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، خاطره، دل نوشته و داستان کوتاه و همچنین موشن گرافی اعلام شد.
شرایط ارسال اثر به گونه‌ای بوده که عکس‌ها و کلیپ‌ها به صورت فایل اصلی، متن‌ها در قالب فایل ورد، مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، عکس‌ها باید فاقد هرگونه امضا، مارک یا نشانه و همچنین همه آثار باید از جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شوند.
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه امسال و نحوه ارسال آثار در پیام رسان‌های داخلی شامل ایتا و سروش به شماره ۰۹۱۷۶۶۰۶۸۳۴ اعلام شد.
در پایان با برگزاری اختتامیه مسابقه در پایان دی ماه سال ۱۴۰۲ به نفرات برگزیده هدایای نفیسی تقدیم می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین