تاریخ انتشار:۱۵:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرایند ثبت نام در پویش مهر ریاست جمهوری آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت دبیقی افزود:دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی فرصت دارند تا پایان بهمن ماه امسال با مراجعه به نشانی اینترنتی my.medu.ir، با انتخاب رشته مورد علاقه خود در پویش مهرریاست جمهوری ثبت نام کنند.
وی با تشریح رشته‌های پویش مهر گفت: پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدیوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند از جمله رشته‌های این پویش است.
حجت دبیقی افزود:دستورالعمل پویش ملی مهر در نظر دارد با اضافه کردن قالب و بستر جدید و تغییر در الزام‌های اجرایی طرح، با استفاده از ظرفیت‌های میدانی و روایتگری مستمر دانش آموزان از پیشرفت‌های کشور، کیفیت اجرایی آن را افزایش دهد.
وی گفت: فراخوان پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور، افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن و حفظ هویت ملی و دینی طراحی و ارائه شد.
دبیقی با بیان اینکه پیش از این با عنوان پرسش مهر اجرا و بنا به دستور رئیس جمهور به پویش مهر تغییر یافت افزود: از جمله تفاوت‌های طرح پویش مهر با پرسش مهر، می‌توان به این نکته اشاره کرد که این طرح به دلیل ماهیت پویشی خود، دارای استمرار زمانی است و دانش آموزان پس از جمع‌آوری اطلاعات و تولید آثار خود، آن‌ها را به صورت میدانی به نمایش عمومی می‌گذارند و به روایت آن‌ها می‌پردازند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین