تاریخ انتشار:۱۵:۴۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش دانش آموزان این استان در ششمین جشنواره کشوری دانایی و توانایی در شهرکرد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت دبیقی با بیان اینکه ۳۲۰ دانش آموز دختر و پسر از سراسر کشور در این جشنواره با هم رقابت کردند گفت:در این جشنواره ۱۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم هم استانی در قالب دو تیم ۵ نفره شرکت کردند که هر کدام از آن‌ها موفق به کسب مقام اول کشوری شدند.
وی افزود: تیم اعزامی به این جشنواره علاوه بر کسب عناوین برتر، موفق به کسب لوح اخلاق این جشنواره شدند.
دبیقی گفت:این دانش آموزان در مرحله کشوری گزیده‌ای از ۳ کتاب قبلی در مرحله استانی و ۲ کتاب جدید مطالعه شده به دلخواه خود را در قالب کلیپ ضبط و ارائه داده که با رای هیات داوران به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
وی افزود:پیش از مرحله کشوری،۵ هزار و ۷۰۹ دانش آموز در مراحل مدرسه، منطقه و استانی در سراسر کشور با هم رقابت کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.