تاریخ انتشار:۰۸:۱۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: دستیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امر مردمی‌سازی دولت از نحوه شرکت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در طرح ملی «شهر یاران» خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام امیر مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌مردمی و آحاد‌مردم در راستای حل‌مسائل‌ کشور است.

دستیار مردمی سازی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به مواردی نظیر گفتمان‌سازی، مردمی‌سازی، حل‌مسائل‌کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده، انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد.

مردانی یادآور شد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های‌میانی و آحاد‌مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مسئله دارا می‌باشد.

وی تصریح کرد: برای شرکت در طرح ملی شهریاران شما می‌توانید با مراجعه به بخش نخست سامانه شهریاران (zaya.io/eitaashahriaran )  در بخش ایده یا اقدام شرکت کنید.

این مسوول افزود: لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی ندارید بعد از پایان‌ دوره‌ فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگذاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.
 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین