تاریخ انتشار:۰۸:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند «دختر کوه نور» به جشنواره بین المللی سینما حقیقت راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
شریف اسلامی افزود: فیلم مستند «دختر کوه نور» ساخته جابر باد یاد به تهیه‌کنندگی محمدحسن محمودی درباره دختری عشایر است که در منطقه عشایری با پدر و مادر کهن‌سالش به‌تن‌هایی زندگی می‌کند، اما به دلیل مراقبت از والدین و مشکلات متعدد حاضر به ازدواج نیست.
وی ادامه داد: این فیلم در بین ۲۰ منتخب بخش مستند کوتاه جشنواره سینما حقیقت قرار گرفته است.
رئیس حوزه هنری استان گفت: این فیلم به مسائل و مشکلات زنان عشایر می‌پردازد و ایثار فداکاری این زنان برای تقویت بنیاد خانواده را به تصویر می‌کشد.
اسلامی بیان کرد: تصویربردار، تدوینگر و کارگردان مستند کوه نور، جابر بادیاد، تهیه‌کننده آن محمدحسن محمودی، صدابردار، زاهد کشاورز، مدیر تولید، رحیم دادوند و طراح لوگوتایپ و پوستر آن ایمان هاشم پور است.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» با دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۲۷ آذرماه تا ۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین