تاریخ انتشار:۰۸:۰۷ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد برکت برای اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزا در شهرستان گچساران ۳۶۰ میلیارد تسهیلات پرداخت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی سجادی افزود: این تعداد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌های کشاورزی، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی و مشاغل فنی و خدماتی است.
سجادی تصریح کرد: این میزان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ سال گذشته و تبصره ۱۸ امسال پرداخت شد.
مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از ۴۰۰ طرح اشتغالزایی در گچساران ارائه و از این تعداد طرح تاکنون ۳۰۰ مورد آن اجرا شد.
وی تصریح کرد: این طرح‌ها در روستای کمتر توسعه یافته گچساران اجرا شده که نقش موثری در تقویت معیشت و اقتصاد خانواده‌ها داشته است.
سجادی ابراز کرد: بنیاد برکت بیش از ۵۰۰طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال سال گذشته در این شهرستان اجرا کرد.
وی بیان کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت امسال ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سود چهار درصد و دوره باپرداخت هفت ساله است.
وی ابراز کرد: برای اطمینان از راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدید‌های دوره‌ای از سوی مجریان و تسهیلگران بنیاد انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین