کد خبر: ۲۱۸۹۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۱ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عزیزان در استان می‌گوییم این سخنان از سر دلسوزی و حمایت است از سر خیرخواهی است، شما در دولت انقلابی به کسانی مسئولیت دادید که درگذشته آنها به همین جریان که مطالبه گری می‌کنند مسئولیت نداد! ما فراموش نمی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی عصر امروز در نشست شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمذ بیان کرد: جریان‌های فعال انقلابی مواظب دسیسه‌ها و توطئه‌های تفرقه انگیز باشند

ئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه روحانیت در رأس این شورا قرار دارند و در نشستی 

که با جامعه روحانیت داشتیم مصوب شد چند نفر به عنوان نماینده جامعه روحانیت در شورای وحدت و نیز شورای ائتلاف عضویت داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت جریان‌های انقلابی گفت: به فضل الهی و با توکل به خداوند تلاش داریم وحدت ایجاد شود و اقداماتی که باعث شود همسویی و هم افزایی شکل بگیرد در جریان بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام پناهی به شبهه حضور برخی از مسئولین در نشست‌های شورا پاسخ داد و افزود: شورای ائتلاف و شورای وحدت حزب نیستند ما چندین حزب در شورای وحدت و ائتلاف داریم اما این دو جریان حزب نیستند و حضور مسئولین منع قانونی ندارند.از وجود مسئولین بهره خواهیم برد و به پویایی جریان انقلابی کمک خواهد شد.

رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد انتخابات پیش‌رو را متذکر شد و با بیان اینکه به عنوان شورای وحدت بارها گفته ایم که حاممی دولت هستیم، ادامه داد: این دولت را دسترنج جریان‌های انقلابی در کشور می دانیم، از رئئیس جمهور خستگی ناپذیر که شبانه‌‎روز تلاش می‌کند تشکر ویژه داریم؛ گرچه ناگفته پیداست همیشه نیروی خط مقدم مورد تهاجم است و هر گاه دیدید به کسی خیلی حمله می‌شود بدانید او مشغول کار مهمی است .

وی مواضع رئیس جمهور در سیاست خارجه را انقلابی و فعال خواند و گفت: ما قدردانی می کنیم همان طور که رهبری فرمودند این دولت را دولت کار و فعالیت می‌دانیم.

حجت‌الاسلام پناهی بیان کرد:ضمن حمایت، مطالبه گری داریم. جریان انقلابی توقع داشته و دارد و خواهد داشت که مدیرانی خوشنام، پاکدست، خوش سابقه و سختکوش و انقلابی در رأس قرار بگیرد ما اشکالاتی در این زمینه داشتیم و جای مطالبه‌گری دارد.

وی با بیان اینکه شورای وحدت ضمن حمایت از دولت و ایستادگی در برابر تهاجم نا جوانمردانه کسانی که هشت سال نشستند و نظاره‌گر بودند اعلام می‌دارد «حواسمان جمع است و خط را گم نخواهیم کرد.» به عزیزان در استان می‌گوییم این سخنان از سر دلسوزی و حمایت است از سر خیرخواهی است، شما در دولت انقلابی به کسانی مسئولیت دادید که درگذشته آنها به همین جریان که مطالبه گری می‌کنند مسئولیت نداد! ما فراموش نمی کنیم.

رئیس شورای وحدت استان رواج طایفه‌گرایی در انتخابت را یادآور شد و با ابراز تأسف نسبت به این جریان گفت: در یکی دو دوره گذشته جریانی شروع و مسیر انتخاب نمایندگان از مسیر جریانات فکری به مسیر جریان طایفه‌ای منحرف شد.

وی با تلخ خواندن این اعتراف اضافه کرد: این رویکرد مخصوص این دوره و مخصوص جریان اصولگرا و انقلابی هم نیست در ادوار گذشته شروع شده و اکنون به اوج رسیده است، اصلا خوشبین نیستیم.

پناهی بیان کرد:اگر اشکالات را را در دورانی که رقابت فکری بود برطرف می کردیم و به سمت نخبه‌گرایی و نه فاتحه‌خوانی و ریخت‌پاش می‌رفتیم به این روز نمی افتادیم.انحراف صورت گرفت باید جریانات فکری تقویت می‌شد باید رأس جریان را و آن خط مقدم را به نیروهای متفکر، متعهد، دارای ابتکار و خلاقیت می‌دادند که متاسفانه هر دو جریان اشتباه کردند و جریانات به سمت طایفه‌ای پیش رفت.

وی تأکید کرد: هیأت‌های اجرایی حواسشان جمع باشد رأی مردم ناموس است، رأی مردم حق الناس است. مردم باید نسبت به صیانت از رأِ خود در آرامش و آسایش باشند.وظیفه مجریان انتخابات است.

حجت‌الاسلام پناهی مجریان انتخابات، هیأت‌های اجرایی د دستگاه‌های نظارتی را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: اگر کسی بر خلاف مصلحت کشور و خلاف وظایف دینی خود کاری کردند روز قیامت مدیون هستند و هرگز مردم نخواهند گذشت

وی با تأکید بر اینکه موضع شورای وحدت در انتخابات حمایت ازدولت توأم با مطالبه گری است، گفت: شورای وحدت به عنوان مطالبه‌گر تا پایان رأ‌ی‌گیری مواضع خود را شفاف خواهد گفت و برای معرفی مصداق تا پس از اعلام نتایج صلاحیت نامزدها صبر می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شورای وحدت قرار نیست مصلحت مردم را فدا کند و دین خود را به معرض حراج ب بگذارد، ادامه داد:رصد دقیق از همه جریانات خواهیم داشت بر خلاف کسانی که می‌خواهند انتخابات بی‌روح و با مشارکت پایین باشد ما به شدت و با دقت کامل به رصد انتخابات خواهیم پرداخت .

پناهی همچنین با اشاره به اینکه فرزندان خدوم استان در بنیاد مسکن کشور با وجود کاردانی و ورود موفق به کارها مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، از دستگاههای نظارتی خواست به علت بپردازند اگر بی‌مهری نابجایی بود جلوگیری کنند و اعاده حیثیت صورت بگیرد.

انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تنهاترین سردار
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
سلام ایشون خواب تشریف دارند که مدیران فعلی وابسته به کدام جریان سیاسی هستند و نمایندگان نا محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار ضعیف و تیم اجرایی ایشان چه کسانی در مسند قدرت گنجانده اند
دولت قیل اگر از اقایان جریان انقلابی استفاده نمی کردولی بی احترامی به این شدت نمی کردند
خیانت را شما کردید که سکوت کردیده و یاوه می گویید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
حاج آقای عزیز ما بی مهری آقای استاندار و دوستان منفعت طلب مان را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که با شعار انقلابی گری دنبال منفعت خود وخانواده، فامیل وبستگان خود هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
حاج آقا شما باچه رویی صحبت میکنید مگه دولت فعلی ومجلس فعلی دست پخت وحاصل شما نیست شما به جای عذرخواهی طلب کارانه صحبت میکنید
مغبون
|
Germany
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
افسوس که با دادن القاب و عنوان به بعضی قداستی داده میشود که نقد اونها میشود عدم التزام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تو خت من تی استان ورباختیه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هدف شما از بیان چنین مسائلی قطعا تخریب چهره نماینده کنونی بویراحمد است و اگر به ادعای خودتان هدف عمل به قانون است کافیست اندکی به مغز نداشته ات فشار بیاوری تا بفهمی که حرف ها و خزعبلاتت غیرقانونیست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین