تاریخ انتشار:۲۱:۰۹ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: بسیج دانشجویی خود برنامه ریز و خلاق است و ما نیز پشتیبان و حامی این قشر هستیم که بحمدالله تا به الان برنامه های اجرا شده توسط بسیج دانشجویی استان هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی کاملا رضایت بخش بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در نشست تجلیل از خادمین خط امام استانی و طرح ولایت کشوری بسیج دانشجویی با بیان اینکه ناحیه دانشجویی را نسبت به باقی اقشار نگاه ویژه ای داریم،گفت: بسیج دانشجویی جزء قشر پیشرو و پرچم دار فعالیت های فرهنگی و سیاسی در دانشگاه هاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان افزود: دانشگاه مبداء تحول جوانان ما هستند و تشکل های دانشجویی میتوانند تسهیل کننده این تحول باشند.
سرهنگ برومند زاده با اشاره به دوره های خط امام استانی و طرح ولایت کشوری تصریح کرد: این دوره ها میتوانند در شکل دهی اندیشه های فکری دانشجویان کمک کننده باشد و به همین خاطر باید توجه ویژه ای نسبت به چنین دوره های داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در این دوره ها حتما باید دانشجویان با منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا شوند افزود: دوره طرح ولایت و خط امام استانی میتواند به خوبی بستر آشنایی با منظومه اندیشمندانی همچون شهید مطهری، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و... فراهم آورد که این خود باید از اهداف برگزاری چنین دوره هایی باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در انتها گفت: از ویژگی های کادر ناحیه دانشجویی این است که از جنس دانشجو و قشر نخبگانی هستند که این خود باعث افزایش کارایی هر چه بیشتر برنامه ها و فعالیت ها میشود.


گفتنی است که در پایان نشست از خادمین خواهر و برادر طرح ولایت کشور و خط امام استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین