تاریخ انتشار:۱۲:۳۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: در حکمی به امضای عین‌الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد محمد عبدالحسینی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در حکمی به امضای دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، محمد عبدالحسینی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در حکم انتصاب محمد عبدالحسینی سرپرست جدید معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد_ که به امضای عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان رسیده، آمده است:
جناب آقای محمد عبدالحسینی
سلام علیکم
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)، احتراماً "نظر به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان در اداره کل منصوب می‌گردید.
انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با رؤسای ادارات، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب‌نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف و دولت مردمی و عدالت محور و برنامه‌های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید.
نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، بخشنامه‌ها و تصویب نامه‌ها و اظهار نظر در مورد اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
نظارت و تبیین و تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی در امور جوانان.
سیاستگذاری و نظارت برنامه‌ریزی قوانین موضوعه و سند چشم انداز در حوزه جوانان.
همکاری در تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و عملیاتی سالانه اداره کل.
پیشنهاد بودجه سالانه و تفصیلی به استانداری با هماهنگی مدیر ما فوق برای تصویب
سیاستگذاری و نظارت بر برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ساماندهی امور جوانان.
سیاستگذاری و نظارت بر برنامه‌ریزی و تنظیم عملکرد ستاد‌های استانی و شهرستانی و ارائه کزارش به مراجعه ذیربط.
سیاستگذاری و نظارت بر برنامه‌ریزی و تنظیم ضوابط تشکیل، تدوین شاخص‌ها استاندارد‌های فعالیت و اداره سازمان‌های مردم نهاد جوانان.
سیاستگذاری و نظارت بر برنامه‌ریزی شناسایی امور قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌های غیر دولتی جوانان و شناسایی موانع و رفع آن در سطح استان.
سیاستگذاری و نظارت بر برنامه‌ریزی اجرا و توسعه طرح‌های ملی ویژه جوانان و ارائه راهکار‌های مناسب برای کاراتر نمودن آن‌ها.
شرکت در جلسات، کمیسیون‌ها و سمینار‌های مختلف و تهیه گزارش لازم جهت استحضار مقام ما فوق.
نظارت بر حسن اجرای کلیه امور واحد‌های تحت سرپرستی
انجام سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه زیر نظر مسئولین ما فوق.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و مناسب با‌شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
عین الله دهقان
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین