کد خبر: ۲۱۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۲۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: عضو شورای اسلامی شهر لیکک از سمت خود استعفا داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علیداد رگبارمقدم عضو شورای اسلامی شهر لیکک از سمت خود استعفا داد.

در متن پیام استعفای رگبارمقدم آمده است: همشهریان عزیز شهر لیکک احتراماً هم اکنون که نزدیک به دو سال و نیم از توفیق خدمتگزاری اینجانب در عرصه نمایندگی شورای شهر لیکک که مرهون اعتماد مردم شریف بود سپری می‌شود، در این مدت با عنایت به علاقه خدمت و تعهد نسبت به تکالیفم که ارتقای سطح مدیریت شهری و حل مشکلات مردم عزیز بود از هیچ کوششی دریغ ننمودم.

در ادامه ذکر شده است: حال با توجه به مشکلات شخصی و گرفتاری های خویش فرصت و وقت مناسب برای ادامه خدمت در این مسئولیت را ندارم، لذا استعفای خود را تقدیم همکارانم در شورای شهر نمودم که علی رغم اصرار این عزیزان مبنی بر ادامه خدمت در کنار آنان از عضویت در شورای شهر استعفا دادم تا عضوی دیگر در جهت خدمت به همشهریان جایگزین شود.

در پایان از همه شهروندان عزیز که بر من منت گذاشته و به من اعتماد کردند طلب حلالیت می‌کنم و آرزوی توفیق و پیشرفت روز افرون برای مدیریت شهری و همکارانم در شورای شهر در جهت خدمات شبانه روزی برای همشهریان خواستارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
سیییییییییچه؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین