کد خبر: ۲۱۸۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: گاهی باید خودمان را مقصر بدانیم که برای این بی عدالتی ها و سیاست های پلید و فسادها سوت و کف زدیم و همراهی کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: با نزدیک شدن انتخابات مجلس دوازدهم تبلیغات زودهنگام در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ آغاز شده و هر کدام به روش خاص خود سعی در جلب آرای مردم داذد. 

بعضی از کاندیدایی که به تازگی وارد عرصه شده اگرچه هنوز مانند دیگر نامزدها شناخته شده نیستند اما با برنامه‌هایی که دارند و شیوه متفاوت در تبلیغات برآنند تا نظر مردم را از تکرار انتخاب باز دارند و به تحول و تغییر سوق دهند. 

در این میان «امین رایگان» کاندیدای دهه60 در این دور از انتخابات وارد عرصه شده و برآن است با شیوه تبلیغاتی سالم به رقابت بپردازد. 

این کاندیدای جوان برای معرفی خود و برنامه‌هایش نوشت: 

نباشد خرد جان نباشد رواست  

 خرد جان پاکست و ایزد گواست

به نام ایزد پاک

عرض سلام و ادب و احترام

 

مردم عزیز شهرستان های بهمئی،کهگیلویه،چرام و لنده 

درود ها محضر شریف شما انسانهای شجاع زاگرس نشین که بادلهای بزرگ خودتان بدون توجه به دنیای سیاست زده و سرشار از نیرنگ و ریا همواره جاری کننده مهر،محبت،صفا و صمیمیت بوده اید.هیچ‌گاه نژاد پرست نبوده اید و همیشه رشد و توسعه را با دیگر اقوام ایرانی همزمان در دل آرزو داشته اید.

صداقت و مهر شما همان چیزی است که دنیا بر اساس آن پایه ریزی شده است و این بهترین است از اول تا همیشه.می دانیم که اکثریت از بی توجهی و فساد ها و دروغ ها و بی عدالتی ها در توزیع ثروت ملی دل پر خونی دارید، این دغدغه همه ما بوده است.سخن را خلاصه عرض کنیم محضر شما. 

 

گاهی باید خودمان را مقصر بدانیم که برای این بی عدالتی ها و سیاست های پلید و فساد ها سوت و کف زدیم و همراهی کردیم.

اینجانب امین رایگان متولد فروردین ماه 1365شهرستان کهگیلویه،مدرک تحصیلی ام فوق لیسانس حسابداری، کارمند رسمی بانک مرکزی همراه با یک تیم تخصصی در زمینه های فرهنگ آموزش و هنر و...آمادگی خود را جهت خدمت به شما مردم عزیز و رشد و توسعه پایدار دیارمان اعلام می داریم. از همین کانال های مجازی رسماً اعلام حضور می کنیم و هر گونه هدیه جهت خرید نظر شما را نکوهش می کنیم، در هیچ مراسم فاتحه خوانی صرفا برای تغییر نگرش شما حضور پیدا نخواهیم کرد،هرگز وعده دروغ و پوچ که در توان ما نیست را نخواهیم گفت و در زمان های مناسب و با هماهنگی،آماده حضور در جلسات پرسش و پاسخ رسانه ها با نخبگان، با تجربه ها و متخصصین حوزه های مختلف هستیم.

برای رشد و توسعه دیارمان سینه سپر می کنیم و با تلاش و همکاری و اتحاد با شما برای نسل های مختلف سنی از پیش دبستان تا از کار افتاده ها برای آینده ای بهتر برای شما و فرزندان شما برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
صیاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
من از نزدیک میشناسم آقای رایگان را شجاع نترس و با صداقت
عبدالصالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
درود بر ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
احسنت بر این جوان که جسارت شرکت در انتخابات را داشتند
حاج شیرممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
هی ککا
کو گوش شنوا
خرد چون نباشد نباید دگر زیستن
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
به امید تغییر وضع موجود
سامان از خلیفه ای سوق
|
Germany
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
مدیر مسئول محترم ، جان بچه ت ازش بپرس کی تو رو توی بانک مرکزی مشغول ب کار کرد ؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
چرا؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین