تاریخ انتشار:۱۵:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی برای پرسش و پاسخ در روز دانشجو دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان به نماینده‌ مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی آمده است، مقام معظم رهبری: مشکل این است که گفت‌ و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاه‌های مختلف با حضور در دانشگاه‌ها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند و اگر هم در مسئله‌ای پاسخی نداشتند از پیشنهادها و سخنان دانشجویان برای حل آن مسائل بهره بگیرند.

جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر با توجه به فرا رسیدن روز دانشجو و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه‌ها از حضرت عالی برای حضور در دانشگاه فرهنگیان و ارائه گزارش عملکرد دوره مسئولیت به همراه پرسش و پاسخ دانشجویی روز دوشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در سالن اجتماعات شهید دانشجو معلم شجاعت عوض زاده واقع در مدیریت امور استانی دانشگاه فرهنگیان دعوت می نماییم.

سیده زهرا پیراهش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از مهدی روشنفکر برای پرسش و پاسخ در روز دانشجو

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین