تاریخ انتشار:۱۳:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
به مناسبت ۱۳ آذرماه «روز بیمه» اعلام شد:
عصر دنا: مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بیش از ۳۲۲ هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رسول چراغ سحر هم زمان با ۱۳ آذرماه « روز ببمه» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان بیمه شده اصلی زیر پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی شمار آنها به بیش از ۳۲۲ هزار نفر می رسد.
وی افزود: بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان از خدمات و حمایت هایی چون مستمری بازنشستکی، ازکارافتادگی و بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج ، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی ، حمایت در برابر حوادث و بیماری ها و ... برخوردار هستند.
وی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی متولی اصلی بیمه کارگران، صاحبان مشاغل آزاد و افراد فاقد بیمه است و علاوه بر بیمه شدگان اجباری شاغل در مراکز تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی، آمادگی دارد سایر افرادی را که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نیستند، تحت پوشش قرار دهد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان، بیمه فراگیر خانواده را طرحی برای برخوردار شدن همه افراد از پوشش بیمه ای بیان کرد و گفت: زنان خانه‌دار و دختران، دانشجویان ، ورزشکاران و فعالان ورزشی، کارفرمایان صنفی و صاحبان مشاغل آزاد از جمله گروه هایی هستند که می توانند در قالب این طرح از مزایا و خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند.
وی افزود: متقاضیان می بایست به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه و ضمن ثبت مشخصات خود، با انعقاد قرارداد ، بیمه پردازی خود را شروع کنند و در صورت داشتن سابقه قبلی، این سابقه را به برخورداری از شرایط بازنشستگی تکمیل کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین