تاریخ انتشار:۱۸:۴۶ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست توجیهی اعضای هیات های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس انتخابات خبرگان رهبری در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار بویراحمد با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند گفت: عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات، امانت داران واقعی آرای مردم هستند و باید با هوشیاری و دقت کامل به وظیفه خود عمل کنند.
مهدوی مطلق افزود: برگزار کنندگان انتخابات باید با رعایت اصول و مقررات انتخابات بر اساس قانون عمل کرده و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: عوامل اجرایی و بازرسی انتخابات در شعب اخذ رای موظف به اجرای مقررات موجود در این زمینه هستند و نباید در هیچ مرحله ای از انتخابات بر اساس نظر و آرای شخصی خود عمل کنند.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: اعضای هیات های اجرایی انتخابات، نمایندگان فرماندار و بخشدار در شعب اخذ رای باید با تعامل و اجرای قانون در شعب اخذ رای، مدیریت مناسبی را اعمال کنند تا انتخابات بدون دغدغه و در آرامش و سلامت کامل برگزار شود.
وی اضافه کرد: بازرسان شعب اخذ رای نیز به عنوان یاوران هیات های اجرایی وظیفه خطیری در برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند برعهده دارند.
مهدوی مطلق افزود: همه عوامل حاضر در شعب اخذ رای با آشنایی با قوانین موجود و تعامل در روز برگزاری انتخابات مکمل حضور حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای باشند.
فرماندار بویراحمد اضافه کرد: بدون شک برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم موجب افزایش اقتدار نظام در منطقه خواهد شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم و در این راستا آمادگی کامل برای همکاری، همراهی و مشارکت با اعضای هیات نظارت و اجرایی بر انتخابات را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پایان سال داریم.
حسینی خواه؛ امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.
در این نشست اعضای هیات های اجرایی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با نکات و موارد لازم در زمینه وظایف محوله خود آشنا شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین