تاریخ انتشار:۱۳:۲۶ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام سایت جدید ایرانسل تمام تکنولوژی در محور دهدشت-سوق (محدوده روستای خلیفه ای) خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمود رادمنش با اشاره به حمایت‌های وزارت ارتباطات در برطرف کردن موانع ارتباطی و تسریع در عملیات اجرایی همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور به فناوری‌های نوین ارتباطی گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی ۲ G/۳ G/۴ G جهت تامین ارتباط و اینترنت روستا‌های خلیفه ای، دزک، کل قیصر، چنگلوا و محور دهدشت-سوق توابع شهرستان کهگیلویه احداث شد.
وی افزود: احداث سایت‌های تمام تکنولوژی علاوه بر مزایای اینترنت پرسرعت، اتصال این روستا به شبکه ملی اطلاعات در راستای تحقق دسترسی همگانی به ارتباطات دیجیتال در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان و گام مهمی برای توسعه و پیشرفت می‌باشد همچنین این اقدام در راستای کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق روستایی و شهری و دسترسی همگانی به ارتباطات پایدار در مناطق محروم اجرایی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:این طرح با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین