تاریخ انتشار:۱۲:۲۸ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: ۱۱ آزمایشگاه همکار بخش غیردولتی تحت نظارت اداره کل استاندارد به واحد‌های خدماتی و تولیدی استان خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون ارزیابی انطباق؛ رئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم‌های کیفیت و کارشناسان این اداره کل از آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده استان بازرسی و ارزیابی کردند.
سید مسلم حسینیان، سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مشاهده هرگونه سهل انگاری و بی دقتی در صدور نتایج آزمون و یا هرگونه تخلف دیگری که باعث بی عدالتی در حقوق شهروندان شود از ادامه فعالیت آن آزمایشگاه جلوگیری می شود.
وی افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد استان به منظور نظارت مؤثر و اثربخش بر عملکرد آزمایشگاه‌های همکار استان و بر اساس وظایف اداره کل به صورت ماهانه از آزمایشگاه‌های تأیید صلاحیت شده ارزیابی و به آزمون‌های مقایسه‌ای بین آزمایشگاهی اقدام می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.