کد خبر: ۲۱۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی؛
عصر دنا: هواداران این داوطلب با به اشتراک گذاشتن تصاویری از سخنرانی های تاجگردون در مجلس دهم و یازدهم میگویند که خواهان داشتن وکیلی مقتدر و کاربلد هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا-  یادداشت دریافتی: بیشتر از سه ماه تا روز یازدهم اسفند ماه و زمان برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما فضای مجازی شهرستان های گچساران و باشت شور و حال وصف ناشدنی برای استقبال از غلامرضا تاجگردون دارد.

هواداران این داوطلب با به اشتراک گذاشتن تصاویری از سخنرانی های تاجگردون در مجلس دهم و یازدهم میگویند که خواهان داشتن وکیلی مقتدر و کاربلد هستند.

شور و حال هواداران تاجگردون در فضای مجازی در اشتراک گذاری کلیپ هایی در وصف تاجگردون به گونه ای است که گویا یک هفته دیگر قرار است انتخابات برگزار شود.

البته این همه فعالیت تاجگردونی ها نیست افراد و طوایف زیادی در فضای واقعی و نشست هایی برای حضور در کنار این داوطلب اعلام آمادگی کرده اند.

چند روز پیش پخش کلیپ های از استقبال گرم سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غلامرضا تاجگردون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و آنان این اقدام را آغاز بر قدرت گیری دوباره او در فضای استان تحلیل کردند.

با وجود این تحرکات هواداران تاجگردون اما طرفداران دیگر کاندیدها آنچنان که باید و شاید شور و اشتیاقی در فضای مجازی از خود نشان نمیدهد از خود نشان نمی دهند.

این یادداشت ارسالی از مخاطبان پایگاه خبری عصر دنا است که این سایت آن را تایید یا تکذیب نمی کند.

 این پایگاه خبری آماده دریافت و انتشار هر گونه جوابیه در رابطه با این گزارش یا یادداشت می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
سلام .
خدا قوت
اجتماع بزرگ بسیجیان در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان بود سخنران مراسم آقای احمد زاده بود .و آقای تاجگردون در این اجتماع شرکت کرده بود ..هیچ گونه استقبالی نبود
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فقط ریحان محمدپور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین