تاریخ انتشار:۱۸:۳۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور مسوولان استانی و شهرستانی مشکلات حوزه فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی در باشت مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: مسعود نوری در نشست شورای اداری باشت اظهار کرد: انتخابات پیش رو نباید مدیران را نسبت به تهدیدهای اجتماعی در جامعه دور کند و باید همچنان دغدغه‌مند باشند و عملکرد ادارات در زمینه آسیب های اجتماعی رصد خواهد شد.

نوری گفت: تغییرات در روش زندگی و فرهنگ جوامع و نحوه تعامل با جنس مخالف نیز از تبعات منفی فضای مجازی بر روابط افراد است.

وی ابراز کرد: با توجه به حجم بالای استفاده جوانان از فضای مجازی آموزش استفاده درست از ابزارهای نوین و فضای مجازی به آنان هم باید به صورت جدی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

نوری تصریح کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی طرح های مختلفی از جمله کاهش پدیده زنان آسیب دیده، خودکشی، طلاق و اعتیاد و نشاط اجتماعی و فرزند آوری امسال در استان انجام شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار و فعالیت در حوزه فرهنگی مقوله ای بسیار مهم و حساس بوده که نیاز به دلسوزی، تداوم و صبر دارد. 

وی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی آنچنان که باید اقداماتی انجام نشده و از نیاز جوانان به نرم افزاهای فرهنگی و برنامه ریزی های منظم غفلت شده است.

نوری تصریح کرد: اجرایی کردن نقشه مهندسی فرهنگی جز اولویت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بود که انجام شد.

وی اظهار کرد: افزایش رسانه‌ها در استان به یک معضل اجتماعی تبدیل شده که باید متولیان امر در این زمینه نظارت داشته باشند.

فرماندار باشت گفت: با توجه به اینکه دشمن فرهنگ و اجتماع را هدف قرار داده به کار و جهاد در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیاز است.

نادر گرامی فرماندار هم ابراز کرد: بسیازی از مشکلات و معضلات اجتماعی با رشد فرهنگی از بین خواهد رفت و مسیر جامعه را به سوی اعتلا پیش می‌برد.

امام جمعه باشت گفت: بیشتر آسیب های اجتماعی به دلیل فرهنگ منفی است که در جامعه رشد پیدا کرده و به تدریج معضلاتی در جامعه ایجاد می کنند.

حجت‌الاسلام امید گنجه  ابراز کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند از طریق فضای مجازی هویت جوانان ما را مورد حمله و تهاجم قرار دهد.

وی ادامه داد: استفاده نادرست از فضای مجازی جوانان را از واقعیت‌های جامعه دور می‌کند.

گنجه ای تصریح کرد: درگیر بودن بیش از اندازه قشر جوان با فضاها و شبکه‌های مجازی معضلات اجتماعی از جمله بحران هویت، اختلالات روانی و تعارض شخصیتی و رفتاری ایجاد می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین