تاریخ انتشار:۱۸:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فتح استان:
عصر دنا: سردار خرم‌دل با بیان اینکه ما در کنار آموزش‌ و پرورش برای تربیت و آموزش حضور داریم، ادامه داد: در موضوع دانش‌ آموزان آموزش‌ و پرورش نباید تنها بماند باید بلکه دولت، استاندار و همه دستگاه های اجرایی در کنار آموزش‌و پرورش باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همایش فرماندهان واحد‌های بسیج دانش‌آموزی شهر یاسوج صبح امروز سه‌شنبه ۷ آذرماه در سینما انقلاب یاسوج شهر یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه دانش اموزان بسیجی از بهترین فرزندان این مرزوبوم هستند، گفت: نقش‌آفرینی، تعهد و مسئولیت‌پذیری شما بسیجیان سبب رشد و اعتلای ایران اسلامی خواهد شد.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه تربیت نسل امروز نسلی باهوش‌تر و به‌روزتر از نسل ابتدای انقلاب است و با حجم عظیمی از معلومات مواجه هستند گفت: یکی از مأموریت بسیج حمایت از معلمان برای تمدن‌سازی و کسب مراتب بالای الهی است.

وی افزود: این مسیر در خصوص نسلی باهوش، با معلومات و با اطلاعات سخت است اما‌ فرصت‌های زیادی از جمله راهیان نور  در اختیار ماست که در سال جاری هفت هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

خرم دل به اهداف تربیتی مدارس توسط بسیج اشاره کرد و ادامه داد: در مدیریت و تربیت نسل آینده در مدارس کار به دانش‌آموزان سپرده شده است و به عنوان مشاور در کنار آنها حضور داریم بر همین اساس در سنوات گذشته در دبیرستان‌ها حضور‌ داشتیم اما امروز از مهدکودک‌ها تا دیگر مقاطع درصدد ایفای نقش هستیم.

فرمانده سپاه فتح به وادادگی رژیم پهلوی در برابر بیگانگان پرداخت و ادامه داد: روزولت، چرچیل وقتی در سفارت روسیه در کشور ما حضور پیدا می‌کنند دیدار و وقت آنها به شاه  ایران در حد چند دقیقه است آیا آیه جز تحقیر شاه یک‌ ملت است؟ و آیا دانش‌آموزان ما از این تحقیر اطلاعی دارند؟

وی در ادامه به سابقه جنایات آمریکا و انگلیس بر علیه ملت ایران در دوران پهلوی پرداخت و گفت: باید جنایت‌ها و هجمه‌ها بر علیه ایران در دوران پهلوی تبیین شود تا امروز استقلال، ایستادگی و عدم سرسپردگی ملت ایران در برابر بیگانگان آشکار شود.

سردار حمید خرم‌دل با بیان اینکه مردم غزه به‌درستی و بااقتدار سبب شکست هیمنه رژیم صهیونیستی شدند و برای این پیروزی مراتب شکر خود را به درگاه خداوند متعال ابراز می‌داریم گفت: طوفان الاقصی عملیاتی بی‌نظیری بود و رژیمی که القای ضربه‌ناپذیری و عدم شکست داشت؛ اما در نصف روز هژمونی آنها درهم‌پیچیده شد.

وی با بیان اینکه جهانیان شکست تبلیغات و هیمنه رژیم صهیونیستی را با ادعای پیشرفته‌ترین پدافند هوایی، ارابه‌های جنگی و تانک مرکاوا و گنبد آهنین دیدند ادامه داد: اسرائیل نه در برابر ارتش سازمان‌یافته بلکه در برابر گروهی کوچک شکست خورد و با اینکه ادعای آزادی اسرا، تسخیر غزه و تسلیم حماس را داشتند؛ اما هدف‌های آنها محقق نشد و غزه امروز در دست فلسطین است و اسرا در حال مبادله است.

وی با بیان اینکه یهودی‌ها و صهیونیسم اراده استیلای بر تمام عالم را دارند و خود را بالاترین قوم می‌دانند و ارزشی برای سایر ملل قائل نیستند گفت: امروز در هرگونه خباثت و جنایتی ردپای رژیم صهیونیستی دیده می‌شود، گروه‌های وهابیت، بهائی، جنگ‌های جهانی اول و دوم و نحله‌های کمونیستی و سرمایه‌داری ردپای این رژیم دیده می‌شود.

سردار خرم‌دل با بیان اینکه امروز در عرصه جهانی تبلیغات و رسانه در اختیار آنها قرار دارد و اجازه آگاهی از قتل‌عام فلسطینیان را نمی‌دهند، گفت: امروز با فوت یک صهیونیستی همه عالم خبردار می‌شود؛ اما قتل عامل فلسطینیان را پوشش نمی‌دهند.

وی به ابزار تبلیغاتی صهیونیست‌ها برای التهاب‌آفرینی در رویدادهای ایران اشاره کرد و گفت: امروز در اوج جنایات رژیم صهیونیستی نه توسط سازمان ملل، نه مجامع حقوقی بشری صدایی بلند نمی‌شود هرچند چهره منحوس و جنایت‌کار آنها برای مردم دنیا برملا شده است
.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز آنها ناوها، موشک‌ها و پهپادهای خود را با تجهیزات و سلاح‌های ما مقایسه می‌کنند؛ اما وقتی اتکا و روحیه ایمان وجود داشته باشد نتایج معادلات و سرانجام رویارویی‌ها تعجب‌برانگیز خواهد بود.

سردار خرم‌دل به موج جهانی حمایت از فلسطین اشاره داشت و ادامه داد: امروز در انگلیس، فرانسه و آمریکا علیه آمریکا قیام می‌کنند و اتفاق مهم‌تر بیداری ملت‌های جهان است و آنها اقدام به ستایش و استقامت و پایداری مردم غزه دارند هرچند با وجود کشتار مردم ذکر الله‌اکبر و لا اله الا الله بر زبان دارند و به خدا تکیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین فوج و فوج به شهادت رسیدند؛ اما رجوع به قرآن دارند و دیگر ملت‌ها از آنها حمایت کرده و نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی بیدار شدند، گفت: استقامت و ایستادگی مردم غزه نشان از اتکا به خداوند متعال است.

فرماندده سپاه فتح با اشاره به صحبت‌هایی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید عبدالله میثمی گفت: شهید میثمی بیان داردنباید روی آن چیزی که در دستمان هست حساب کنیم، بلکه باید روی آنچه دست خداست حساب کنیمفکر نکنیم توان ما به‌اندازه امکانات موجود در دستمان است، توان ما به همان اندازه‌ای است که به خدا متکی هستیم. هر اندازه از خدا جدا شویم و برای خودکار کنیم، اگر امروز خسته نشویم، فردا خسته خواهیم شد.

سردار خرم‌دل با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت پیروز نهایی عرصه نبرد با رژیم صهیونیستی است گفت: امروز محور مقاومت جمهوری اسلامی ایران است و جریان مقاومت در حال پیشروی و شکست رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز باید بدانیم سیستم‌های تبلیغاتی و ابزار‌های رسانه‌ای اجازه درک واقعیت را نمی‌دهد؛ اما در میدان قدرت خداوند متعال است و پیروزی نهایی از آن مسلمان و اهتزاز پرچم لا اله الا الله خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش با تبریک هفته بسیج‌ و تشکر از همکاری و همیاری مجموعه سپاه فتح و بسیج در اهداف و برنامه‌های آموزش‌ و پرورش گفت: امروز باید قدردان بسیجیان باشیم اگر امام حسین علیه‌السلام بسیجی داشت زینب (س) به اسارت نمی‌رفت، اگر حیدر کرار بسیجی داشت در محراب نماز به شهادت نمی‌رسید؛ بنابراین شجره بسیج سبب اقتدار و عزت می‌شود و نبود آن مشکل‌ساز خواهد شد.

حسن‌علی عزت خواه به روایتی از شهدای دانش‌آموزش پرداخت و گفت: وقتی شهید عزیز الهی ۱۴ساله می‌گوید ما کاری نمی‌کنیم خدا ما را مدیریت می‌کند نشان از تفکر بسیجی است و ارابه‌های جنگ در برابر این تفکر‌ سر تعظیم فرود خواهد آورد.
وی بیان اینکه معلمان و بسیجیان باید در زمینه رفع شبهات و مبارزه با تحریفات گام برداشته و تلاش کنند گفت: امروز برای جلوگیری از ایجاد تحریف و دروغ‌ها در حوزه‌های مختلف تربیتی توسط دشمن، باید نقش فعالی در رفع شبهات داشته باشیم.
عزت خواه با بیان اینکه بسیج فریاد توده‌های عالم و بسیج چشمه فضیلت‌ها است، ادامه داد: معلمی که تفکر بسیجی را قبول دارد می‌تواند سبب جوشش و رشد دانش‌آموزان شود.

وی تأکید کرد: بسیجی باید اولویت‌ها و اول  بودن را بداند و معلمان بسیجیان ما متناسب با زمان باید تلاش کند بانوان بسیجی ما‌ باحجاب و چادر فاطمی می‌توانند نسل بانوان پاک‌دامن تربیت کنند این نسل نیاز به مشاهده به عمل دارند و ما باید با عمل این نسل را تربیت کنیم.

عزت خواه در پایان افزود: معلمان و دانش‌آموزان بسیجی ما‌ با تلاش و کوشش و باور به خداوند متعال قله‌های ایمان و عمل و آگاهی را طی خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین