تاریخ انتشار:۱۸:۲۳ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد گفت: دستگاه های اجرایی و اداری به موجب این قانون و سایر قوانین مرتبط موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: محمدمهدی صالحی در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی ،امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری استان با اشاره به بحث انتخابات و توصیه ها و هشدارهای مکرر به عدم دخالت مدیران و کارکنان ادارات به مسائل سیاسی گفت : زمینه آموزش مدیران و کارکنان ادارت جهت آشنایی با قانون سلامت اداری با هدف جلوگیری از تخلفات امری اجتناب ناپذیر است که با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده تعدادی از ادارات آموزش های لازم را برگزار کردند و در برخی ادارات هم قبل از پایان امسال برگزار می شود.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور به موجب قانون ارتقای سلامت نظام اداری موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند.

وی به اقدامات سازمان بازرسی در ورود به حوزه قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد اشاره کرد و ادامه داد: بازرسی کل استان از هرگونه همکاری و تعامل فی مابین با بازرسی استانداری در موضوعات مختلف که منجر به تسریع در رفع مشکلات مردم شود استقبال می‌کند.

جلوگیری از جذب غیرقانونی نیرو در ادارات

مدیرکل مدیریت عملکرد ، بازرسی ، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری هم در این نشست با اشاره به برخی از اقدامات دفتر بازرسی استانداری بخصوص پیگیری نامه های تقدیمی به رئیس جمهور محترم در دو دور سفر به استان بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی و نظارت مستمر و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به جد در دستور کار حوزه بازرسی استانداری استان است.

علی‌اصغر قلی‌پور همچنین از تلاش و پیگیری برای جلوگیری از جذب غیرقانونی نیروی انسانی در ادارت استان خبر داد و گفت : هرگونه مزایده و مناقصه در دستگاه‌های اجرایی استان می بایست با هماهنگی و نظارت اداره کل بازرسی استان و دفتر بازرسی استانداری برگزار شود.

برگزاری میز ارتباطات مردمی از دیگر موضوعاتی بود که قلی پور به تشریح آن پرداخت و گفت: در این راستا با دعوت از مدیران کل استان و با حضور استاندار محترم استان در مصلی های نمازجمعه استان زمینه ارتباط مردم و مسئولین فراهم می شود که رضایت‌مندی مردمی قابل توجهی داشته است.

وی بیان کرد: همه دستگاه ها باید سه اصل حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگو بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا توجه به این اصول به صورت مطلق، هم در حوزه پیشگیری و هم در مبارزه با فساد موثر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین