تاریخ انتشار:۱۸:۲۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نحوه تعویض و یا تعمیر مخزن تاکسی‌ های گازسوز در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سالار خشایی در خصوص تعویض و یا تعمیر مخازن فرسوده تاکسی‌های دوگانه سوز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دو دسته از تاکسی‌ها شامل این گروه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اول خودروهایی که مخزن آنها فرسوده شده و تاریخ انقضاء آنها گذشته دوم هم خودروهایی که مخازن آنها توسط معاینه فنی مردود اعلام شده مشمول این طرح قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این دو دسته از صاحبان تاکسی‌های دوگانه سوز می‌توانند به تاکسیرانی مرکز استان مراجعه کنند گفت: در مرحله بعد تاکسیرانی استان مشخصات کامل این دسته از تاکسی‌ها و صاحبان آنها را به تاکسیرانی کشور ارسال می‌کند و در ادامه تاکسیرانی کشور کنترل‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

خشایی گفت: در صورت صحت موضوع با ارسال پیامک متقاضی را در جریان امر قرار می‌دهد و بعد از اینکه متقاضی با پیامک مطلع شد در سامانه‌ای به آدرس www. gcr.niopdc.ir ثبت نام می‌کند و وقتی که مورد تایید قرار گرفت به نزدیک‌ترین شرکت و کارگاه محل سکونت که این کار را انجام می‌دهند مراجعه کرده و بدون هیچ گونه هزینه‌ای این کار برای آنها انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین