تاریخ انتشار:۱۵:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نمایشگاه خدمت و پیشرفت و بازارچه اقتصاد مقاومتی بسیج با هدف تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برای عرضه تولیدات محلی مردم شهرستان بهمئی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به اینکه، ۳۰ پایگاه اسوه بسیج دستاورد‌های خود را در قالب نمایشگاه خدمت و پیشرفت و بازارچه اقتصاد مقاومتی عرضه کرده اند، گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برای عرضه تولیدات محلی مردم شهرستان بهمئی از محل وام‌های پرداخت شده از تبصره ۱۶ و همچنین وام‌های صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا و مردم یار دایر شد.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه، معرفی محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج شامل محصولات کشاورزی، صنعتی، هنری، صنایع دستی، مشاغل خانگی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است افزود: صنایع و تولیدات دستی، پوشاک دست دوز، سوغات و مشاغلِ خانگی، محصولات خوراکی، تزیینی و تمامی محصولات تولیدی بانوانی که تسهیلات لازم را دریافت کرده‌اند در این غرفه‌ها به نمایش گذاشته شد.
وی با بیان اینکه تولیدات محلی، صنایع دستی و دستاورد‌های بسیج این شهرستان در ۱۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است، گفت: پایگاه‌های بسیج در این نمایشگاه در قالب قرارگاه‌های یازده گانه در حال فعالیت هستند و قرارگاه‌های ۱۱ گانه شامل تحقق بسیج ۲۰ میلیونی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، تعالی سازمانی، راهیان نور و گردشگری، امنیتی و دفاعی، فضای مجازی و رسانه، فرهنگی و اجتماعی و زنان و خانواده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به اینکه، انتظار می‌رود با ارائه تسهیلات و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی، برای توانمندسازی بانوان شهرستان و اشتغالزایی آن‌ها، گام‌های موثری را برداریم گفت: حمایت از بسیجیان جویای کار، تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، نیازمند تکمیل زنجیره ارزش صنایع تبدیلی و بازار عرضه است که باید برای این موضوع برنامه ریزی منسجم تری را داشت و تسهیلات بیشتری را به متقاضیان واگذار کرد.
این نمایشگاه اقتصادِ مقاومتی و مشاغلِ خانگی با ۱۰ غرفه در بهمئی در محل پارک شهر برپا شده است و به مدت یک روز برای بازدید عموم دایر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین