تاریخ انتشار:۱۴:۱۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه باشت گفت: دشمن با شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی تنها به دنبال ولنگاری بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام امید گنجه ای در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا ( س) و شورای حوزه مقاومت حوزه و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج؛ زنان را هدیه‌ای عرشی دانست و اظهار داشت: بسیجیان در تمام عرصه‌ها زبانزد هستند و نظام اسلامی به وجود آنان افتخار می‌کند. 

امام جمعه باشت شعار زن، زندگی، آزادی را شعار انحرافی خواند و گفت: برخی با سردادن شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال ولنگاری هستند پس ما باید در مسیر حضرت زهرا (س) باشیم، نه آنکه زن را به عنوان یک کالا همچون غرب معرفی کنیم. اگر از مسیر ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) دور شویم خسران زیادی را متحمل می‌شویم و اگر به دنبال رستگاری هستیم باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم.

وی ضمن  تبیین نقش بسیج خواهران و اهمیت آن در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان فرشتگانی هستند که در زمین به کارهای آسمانی و عرشی پرداخته و جامعه بشری را به عروج و تعالی انسانی هدایت می‌کنند. 

امام جمعه باشت  ضمن اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: جنگ نرم به عنوان جنگی سخت‌تر و برنده‌تر از جنگ نظامی با هدفی گسترده‌تر که شامل تمامی افراد در سنین مختلف می‌شود ما را بر آن داشته تا در مقوله‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و در کل دینی، جوانان و نوجوانان خود را آماده مقابله با تهاجمات دشمنان کنیم.

 وی افزود: در جنگ سخت، دشمن آشکار، تیرها محسوس و رزمندگان نیز مشخص‌اند و تیرهای دشمن به تن افراد اصابت می‌کند و فرد شهید می‌شود اما در جنگ نرم، دشمن پیدا نبوده و تیرهای خود را به تن افراد نمی‌زند بلکه به جان فرد مورد نظر می‌زند و به‌جای شهید، فرد مورد نظر خود را به چنگ می‌آورد.
 

حجت‌الاسلام گنجه ای بیان داشت: جنگ نرم، جنگی است که در آن تحریم، تقلب، احتکار، تهاجم فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، علمی و ... وجود داشته و با ایجاد فتنه جامعه را دچار چالش می‌کند.

وی با بیان اینکه زن پرورش‌دهنده زنان و مردان بزرگ در جامعه است به نقش حضرت فاطمه (س) در تربیت انسان‌های بزرگ پرداخت و گفت: شما زنان مسئولیت بزرگی بر دوش دارید و در این جهاد مقدس باید تلاش و همت خود را بیشتر کنید.
 
در ابتدای این نشست خواهر پاسدار بنفشه گرامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا ( س) شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده  پرداخت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین