تاریخ انتشار:۱۴:۰۷ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دسته‌‌‌جات عزاداری از فردا در میدان هفت تیر یاسوج به عزاداری می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه گفت: در دهه اول فاطمیه سپاه پوش کردن ادارات و اماکن و عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها در دستور کار است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر کدام از هیات‌های شاخص استان شب‌‌های فاطمیه به اجرا برنامه می‌پردازند، ضمن اینکه سخنرانی از قم و تهران نیز دعوت شدند.

وی بیان کرد: فردا به روایت اهل سنت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که دسته‌‌های عزاداری از مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج به سمت میدان هفت و فلکه شهدای نیروی انتظامی به عزاداری می‌پردازند.

این مسوول بیان کرد: علاوه بر این برگزاری محافل تبیینی و کرسی‌های انس با قرآن در مدارس برنامه‌ریزی شده است و در روستاهای پرجمعیت فاقد روحانی برنامه‌های عزاداری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای دهه دوم فاطمیه موارد دیگری برنامه‌‌ریزی شده که از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین