تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران بهداشت و درمان این استان برای جذب حدود ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده در سفر دوم هیات دولت تلاش کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، علی احمد زاده در همایش تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج، افزود: حدود ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به استان در تیرماه امسال برای توسعه و رفع برخی مشکلات بخش بهداشت و درمان این استان مصوب شد که مدیران این بخش باید برای جذب آن تلاش کنند.
وی گفت: امیدوار هستیم این اعتبار با هزینه کرد درست بتواند بخشی از مشکلات بهداشت و درمان استان را برطرف کند.
استاندار با بیان اینکه برای تکمیل بیمارستان‌های لنده، چرام، سی سخت در سفر رئیس جمهور هر کدام مبلغ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد، افزود: بهداشت و درمان استان ظرف ۲ سال اخیر در بخش‌های مختلف روند رو به رشدی داشته است.
احمدزاده با اشاره به نقش مهم کادر بهداشت و درمان در بهبود وضعیت سلامت و فداکاری‌های جامعه پرستاری و پزشکی به ویژه در دوران کرونا افزود: پرستاران در این زمینه ایثارگری‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند.
احمد زاده قدردانی از پرستاران را یک وظیفه دانست و گفت: جامعه پرستاری در نظام اسلامی دارای یک جایگاه ویژه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست پرستاران را فرشتگان رحمت دانست و گفت: پرستار با توجه به نقش‌های موثر و ماندگار یک حرفه انسانی و اسلامی در جامعه دارد.
جاودان سیرت افزود: تعداد زیادی از کادر درمان استان به سن بازنشستگی رسیده و در حوزه‌های مختلف نیازمند جذب نیرو هستیم.
وی یکی از چالش‌های اصلی پرستاران استان را آسیب‌های فیزیکی همراهان بیمار دانست و گفت: در این زمینه تعداد زیادی از پرستاران استان مصدوم و زخمی شدند.
سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه خدمات حوزه پرستاری روز به روز در حال افزایش است افزود: نیاز است در این زمینه حقوق و مزایای این قشر نیز افزایش یابد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین