تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سرفاریاب با حضور مسئولان و مردم در مسجد الرضای امیری برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امام جمعه سرفاریاب با تبریک هفته بسیج، ولایت مداری و اطاعت پذیری از حق را از جمله شاخصه‌های ممتاز یک بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در این شاخصه‌ها بر اساس باور‌های اعتقادی خود خستگی و ملالی به خود راه نمی‌دهند.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین اطاعت و پیروی از ولی امر و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت را از ویژگی‌های بسیجی انقلابی عنوان کرد و افزود: مسیر زندگی، رفتار و عمل شهدای بسیجی را مطابق این ویژگی‌ها و اطاعت از ولایت بوده و به همین سبب مقام آنان نزد خداوند بسیار رفیع است.
وی با اشاره به پایبندی و اعتقاد عموم مردم به پاسداری از خون شهدا؛ عمل به وصایا و ادامه راه شهیدان را وظیفه عموم جامعه دانست.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نیز در این مراسم معنوی و فرهنگی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک هفته بسیج، یاد شهدا را رحمت الهی عنوان کرد که موجب سرزندگی و طراوت معنوی دل‌ها می‌شود.
ستوان یکم پاسدار، مجید ویسی با بیان اینکه همه آنچه ما داریم و در زمینه‌های مختلف به آن افتخار می‌کنیم مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای عزیز است افزود: هفته بسیج فرصتی است تا بیشتر از شهدا یاد و از تلاش‌ها و خدمات بسیجیان در عرصه‌های مختلف قدر دانی کنیم.
وی اضافه کرد، در کنار یادواره حوزه‌ای که قبلا برگزار شد، یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سومین یادواره از هشت یادواره پایگاهی است که طبق برنامه زمان بندی توسط پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب در حال اجرا است.
در حاشیه این برنامه نیز از خانواده‌های شهدای پایگاه امام خمینی (ره) با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین