تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن هفت تیم در لیگ‌های مختلف کشوری وضعیت مناسبی نسبت جمعیت خود در رشته فوتبال دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیجان اردشیری افزود: تیم نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد یکی از شاخص‌ترین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال است.
وی بیان کرد: این تیم که امسال به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده تنها برای ماندن در این لیگ برنامه ریزی کرده بود، اما با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسوولان توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند.
دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان همچنین سه نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال کشور دارد.
اردشیری عنوان کرد: تیم‌های اتحاد یاسوج، اتحاد کهگیلویه و شاهین بهمئی از جمله نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور هستند که تیم اتحاد یاسوج با صدرنشین در گروه خود امید به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد.
دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین تیم‌های اتحاد کهگیلویه و شاهین بهمئی به ترتیب با هفت و چهار امتیاز در رده‌های دوم و ششم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
وی تیم استقلال نوین یاسوج را از دیگر نمایندگان موفق کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر نونهالان کشور معرفی کرد و افزود: این تیم هم اکنون با هشت امتیاز در رده سوم جدول رده بندی فوتبال کشور دارد.
اردشیری عنوان کرد:فولاد یاسوج نیز نماینده استان در لیگ‌های فوتبال امید‌های کشور است که این تیم با هفت امتیاز در میانه جدول رده بندی این مسابقات دارد.
وی تصریح کرد که تیم شاهین بهمئی نیز در لیگ برتر زیر ۱۸ سال از دیگر نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است که با قرار داشتن در رده دوم جدول رده بندی وضعیت قابل قبولی در این مسابقات دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین