کد خبر: ۲۱۷۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می دهد؛
عصر دنا: بر اساس بررسی های صورت گرفته شائبه های از جمله مداخله غیر قانونی مسولین وزارت ورزش کشور تا نماینده های وقت استان و سودجویی رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در تعیین نیروهای ناکارآمد خود به عنوان سرپرست هئیت جهت مهندسی کردن مجمع انتخاب رئیس هئیت باعث شده دوسال این ورزش بلاتکلیف بماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، هیئت نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد حدود دو سال است که بازیچه دست سیاسیون شده و وضعیت نابسامانی را تجربه میکند.

بر اساس بررسی های صورت گرفته شائبه های از جمله مداخله غیر قانونی مسولین وزارت ورزش کشور تا نماینده های وقت استان و سودجویی رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در تعیین نیروهای ناکارآمد خود به عنوان سرپرست هئیت جهت مهندسی کردن مجمع انتخاب رئیس هئیت باعث شده دوسال این ورزش بلاتکلیف بماند.

جمعی از فعالان این رشته اعتقاد دارند که حاکم شدن مسوولان نالایق در امور این ورزش باعث ناامیدی و دلسردی آنان شده است.

در نتیجه حضور دخالت های سیاسیون برای حاکم کردن گزینه ناتوان و کارنابلد آنها به صورت سرپرست در هیئت نجات غریق و غواصی، باعث برگزار نشدن آموزش های تخصصی برای فعالان رشته نجات غریق و جای خالی نجات غریق ها در کنار استخرهای شنا گواهی بر نابه سامانی های این رشته اضافه شود.

یکی از فعالان این هیئت در گفتگو با خبرنگار عصر دنا با اشاره به اینکه دخالت سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد باعث شده که مجمع انتخابات این رشته برگزار نشود تاکید کرد: از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می رود تا با برگزاری این انتخابات زمینه حاکم شدن افراد متخصص و با تجربه در این رشته فراهم شود.

این ورزشکاران همچنین از مسوولان میخواهند تا با برگزاری دوره های نجات غریق و استفاده از آنان در کنار استخرهای شنا زمینه امیدبخشی به آنان را فراهم کنند.


بر اساس بررسی های صورت گرفته گفته می شود هم اکنون سرپرست هیئت نجات غریق از سفارشات یکی از مسولین رده بالای وزارت ورزش بوده که با همکاری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اعمال فشار بر مدیر کل ورزش استان بعنوان سرپرست انتخاب شده که متأسفانه ایشان سابقه غیر قابل قبولی در هئیت شنای استان داشته و ساکن استان هم نمی‌باشند و شائبه های جهت سودجویی و منفعت طلبی و اهداف غیر ورزشی ایجاد کرده است.

هیئت نجات غریق جز هیئت های تخصصی و مرتبط با جان مردم و جوانان است چرا که این هیئت وظیفه تربیت نجات غریق های حرفه ای در استخرها و شناگاها را برعهده دارد و لازم می باشد نهاد های نظارتی از سیاسی کاری در این ورزش جلوگیری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
امام رحمت اله علیه فرمودند نگذارید کارها به دست ناه احلان بیفتد چند سالی است که ورزش استان هم در اداره ورزش و جوانان و هم در آموزش و پرورش به دست نا احلان افتاده است تا ببینیم تا کی ادامه دارد
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
سی سواد نااحل چطوری نوشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
این.... هست
ورزش ووشو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
همین بلا برسر ووشو هم امد توسط مدیرکل وسفارش نماینده بویراحمد
ورزشکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای دهقان وخوبی فقط دنبال پول جمع کردن هستند چکار به ورزش استان ورزش کیلویی چند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین