کد خبر: ۲۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد از ورود نخستین محموله کشت بهاره چغندر به کارخانه قند یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شایان نادری گفت: به صورت آزمایشی نخستین خط تولید در کارخانه قند با پنج هزار تن چغندر آغاز می شود.

وی از انعقاد قرارداد کشت پاییزه هزار هکتار چغندر با کشاورزان خبر داد و افزود: کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان مشمول طرح کشت قراردادی هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج در مرحله اول ۶ هزار و ۵۰۰ تن تقریباً معادل ۱۳۰ هزار کیسه ی ۵۰ کیلویی شکر سفید تولید و به بازار عرضه شد.

نادری اضافه کرد: ۶ هزار تن دیگر شکر قرمز (خام) برای تصفیه در حال تولید است.

وی ادامه داد: ظرفیت روزانه تصفیه شکر کارخانه قند یاسوج بیش از ۳۰۰ تن در روز است.

وی با بیان اینکه کارخانه با وجود تمام سختی‌ها در حال کار است، گفت: گلایه‌هایی از نحوه همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در زمینه کارخانه قند یاسوج وجود دارد که بعضی از اقدامات آنها نگران کننده است.

در حال حاضر به جای اینکه تمرکز ما بر روی مسائل فنی کارخانه باشد، سمت اموراتی است که باید با دستگاه‌های اجرایی رفع کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان گرفته تا دیگر ادارات انتظار می‌رود با توجه به اینکه کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان است و بعد از چند سال رکود توسط هلدینگ کشاورزی ستاد فرمان حضرت امام (ره) و در نهایت با دستور و حضور رئیس جمهور افتتاح شد، همکاری همه جانبه‌ای داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ضحاک محمودی
|
Japan
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
تشکر ویژه دارم از مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره دکترشایان نادری که واقعاً نسبت به کارخانه قند یاسوج سنگ تمام گذاشت وچرخ تولید این صنعت را که هیچ امیدی به آن نبود را به حرکت درآورد به کمک پرسنل فنی وتوانمند کارخانه بدون از اینکه اجازه دهند از شهرستان های دیگر نیروی به این کارخانه تزریق شود و درحال حاضر کارخانه تصفیه شکر خام را انجام می‌دهد وچغندر درحال تخلیه می باشد واین کارخانه امید را در دل کارگران زنده نگه داشته آرزوی سلامتی موفقیت پیشرفت روزافزون برای دکتر نادری و همکار ایشان درستاد اجرایی و همچنین پرسنل کارخانه قند دارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.