کد خبر: ۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار:۰۹:۵۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: بازی روبلاکس ، یک بازی جذاب است که شامل صدها مینی گیم و هزاران آیتم می شود و گیمرها را ساعت ها سرگرم می کند. در این بازی امکانات رایگان بسیاری وجود دارد، اما بازیکنان با خرید روباکس که پول درون بازی می باشد، می توانند به آیتم های ویژه دست یافته و با تجربه ‌ای متفاوت از این بازی، یک پلیر حرفه ای شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اهمیت خریداری روباکس در بازی روبلاکس

روبلاکس به عنوان یک محیط برای بازی می باشد و به خودی خود بازی مشخصی نیست. به این دلیل که بازی‌ ها به وسیله کاربران تولید می شود، هر بار ژانر متفاوتی دارند. بازیکنان جهت استفاده از کلیه شخصیت ها و بازی ها در روبلاکس، به روباکس که واحد پولی روبلاکس است، نیاز دارند. خرید روباکس برای کاربران شرایطی را فراهم می کند که از کلیه امکانات بازی ها استفاده نمایند. در ادامه به بررسی اهمیت داشتن روباکس می پردازیم:

  • به وسیله روباکس می توانید آیتم‌ های متنوع ویژه ای را خریداری کرده و با تبدیل شدن به یک پلیر خاص، تجربه‌ ای مهیج از این بازی داشته باشید.
  • با خریدrobux می‌توانید به خرید سرورهای شخصی اقدام کنید و تنها به افراد دلخواه و دوستانتان، اجازه ورود دهید. پس از ساخت سرور ممتاز و اختصاصی می توانید بازی‎‌ های مختلفی ساخته و با سعی خود، میزان روباکس بیشتری را از شرکت ‌کنندگان سرور دریافت نمایید.
  • با خرید ارز درون برنامه ای روباکس، بازیکنان می توانند انواع آواتارها را خریداری نمایند. همچنین می توانند فضایی بیشتر به همراه تعداد زیادی لباس و لوازم جانبی پرمیوم، خریداری نمایند. انواع آیتم های دیجیتالی مانند لباس، کفش، شلوار، هودی، حیوانات خانگی، وسایل بازی، گجت‌ ها و اکسسوری‌ های متنوع در بازی را نیز با پرداخت روباکس می توان کسب نمود.
  • شکلک ها نیز از آیتم های ویژه ای می باشند که با خرید روباکس روبلاکس می توان از آن ها استفاده کرد. علاوه بر این شما می‌توانید ایموت ‌هایی را بخرید که به کاراکتر شما اجازه رقص یا حرکاتی خاص مانند مشت زدن و دست تکان دادن می دهد.
  • خریداری روباکس در بازی روبلاکس به کاربران امکان می‌دهد که با صرفه جویی در هزینه‌ های خود در بازی، بتوانند خیلی سریع و راحت به محتواهای تازه ای دست یابند و تجربه بازی بهتری را داشته باشند.
  • بازیکنان فعال در بازی روبلاکس به دنبال بهبود و پیشرفت توانایی های خود هستند. آن ها با خرید روباکس می توانند توانایی های خود را به آسانی افزایش داده و برای رسیدن به اهداف شان قدم بردارند.
  • کاربران می توانند با پول هایی که در بازی برنده می شوند، در مواردی دیگر سرمایه گذاری کرده و از آن ها بهره مند شوند.

انواع پکیج در فروش روباکس

شما می توانید با توجه به مقدار نیاز و بودجه خود، ارز درون برنامه ای روباکس را در قیمت های مختلف و متنوعی خریداری نمایید. شما این واحد پولی درون بازی را می ‌توانید در انواع پکیج‌ های 1 تا 100 دلاری خریداری نمایید. پکیج ۱ دلاری که کوچک ‌ترین پکیج روباکس می باشد، دارای ۸۰ روباکس است. همچنین پکیج های 100 دلاری روباکس هم شامل 10000 روباکس می باشد. لازم به ذکر است که واحد های پولی دیگری برای خرید روباکس وجود دارد و دلار تنها واحد پولی نیست که به وسیله آن می توانید روباکس را خریداری کنید.

خرید روباکس بازی روبلاکس با ارزان ترین قیمت

روش‌ های خرید روباکس، پول درون بازی روبلاکس

به صورت کلی برای خرید پول درون برنامه ای روباکس، چندین روش وجود دارد:

  1. اولین روش، استفاده کردن از انواع گیفت کارت می باشد. شما می توانید به وسیله گیفت کارت‌ ها، هزینه خرید روباکس را با وارد نمودن کد 16 رقمی و انجام مراحل فرآیند خرید، در کمتر از یک دقیقه پرداخت نموده و تکمیل کنید.
  2. روش دوم خرید پول روباکس استفاده از حساب بانکی بین‌ المللی می باشد. به وسیله استفاده از یک حساب بانکی بین ‌المللی روباکس را به آسانی می توان خریداری نمود. البته لازم است بدانید که در ایران این شیوه کاربرد چندانی ندارد. زیرا با وجود مسائل مربوط به تحریم و مشکل در پرداخت داخل ایران، این روش بسیار سخت می باشد.
  3. روش بعدی نیز استفاده از کارت‌ های بین ‌المللی خرید است که این کارت ها باید شارژ شده و پس از آن استفاده شود. این مورد هم در کشور ما مورد استقبال زیادی قرار نمی گیرد و در بسیاری از موارد غیر ممکن و سخت می شود.
  4. بنابراین برای گیمرهای ایرانی، بهترین روش استفاده از خدمات یک فروشگاه معتبر واسطه و وب سایت های داخلی می باشد. این سایت ها امکانات مختلف خرید بازی های متنوع و گوناگون موبایلی را ارائه می ‌دهند. البته در زمان مراجعه به این سایت ها جهت خرید روباکس روبلاکس حتما باید به موارد زیر دقت کنید:
  • سرعت خرید
  • پشتیبانی دائمی
  • خرید در بستری امن
  • قیمت بسته‌ های متنوع

روش های دریافت روباکس رایگان

به طور یقین برای همه کاربران بسیار جذاب خواهد بود که بتوانند بدون پرداخت پول، ارز درون برنامه ای روباکس را دریافت کنند و در حقیقت دریافت رایگان روباکس، از آرزوهای هر گیمری می باشد. اگر در فضای اینترنت در جستجوی روباکس رایگان باشید، با مطالب جعلی زیاد و متعددی روبرو خواهید شد. این مطالب فقط دو هدف را دنبال می کنند، یا کاربران را به طرف خرید محصولات جعلی تشویق می کنند و یا می خواهند اطلاعات بازی کاربران را هک کنند. پس بهتر است که اصلا در سطح اینترنت به سراغ این موارد نروید.

لازم است بدانید که روباکس رایگان در بازی روبلاکس تنها در صورتی به شما تعلق می گیرد که بتوانید ماموریت های مختلفی را به اتمام برسانید. تنها از این طریق است که می توانید روباکس رایگان جمع آوری نمایید. شاید کاربران زیادی به علت چالش برانگیز بودن، صرف مدت زمان زیاد و همچنین تلاش فراوان، از این روباکس رایگان صرفه نظر کنند. البته راه دیگر این است که بازیکنان می ‌توانند بازی خود را به یک بازی پولی تبدیل کنند و با جذب گیمرها، درآمد کسب کنید. در نهایت بهترین و آسان ترین راه، خرید Robux از فروشگاه داخلی بازی می باشد.

خرید روباکس بازی روبلاکس با ارزان ترین قیمت

روش فعال سازی روباکس با گیفت کارت

  1. ابتدا باید با مراجعه به وب سایت روبلاکس، وارد حساب کاربری خودتان شوید.
  2. در گام بعدی باید وارد قسمت ردیم شده و در آنجا کد گیفت کارت خریداری شده خودتان را تایپ کنید.
  3. پس از تایپ نمودن کد دیجیتالی گیفت کارت، باید روی گزینه ریدیم کلیک کنید تا میزان اعتبار خریداری شده به حساب شما مشخص شود.
  4. در نهایت پس از انجام همه مراحل، شما می توانید اعتبار اکانت خودتان را به شکل سبز رنگ در قسمت بالانس مشاهده نمایید.

این نکته را حتما رعایت کنید که در هنگام خرید روبلاکس از فروشگاه های گیم کد حتما باید به موجودی محصول، نوع محصول و ریجن آن دقت کنید، زیرا کالای خریداری شده قابل تعویض نمی باشد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین