کد خبر: ۲۱۶۹۲
تاریخ انتشار:۲۰:۵۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
هفته یازدهم لیگ بیست و سوم؛
عصر دنا: دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر امروز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت پیام حیدری رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

گل‌های سپاهان در این مسابقه را آریا یوسفی (۱۳، ۳۳) و شهریار مغانلو(۶+۹۰) به ثمر رساند و حسن شوشتری (۸۳) برای استقلال خوزستان گلزنی کرد.

سپاهان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد و استقلال خوزستان هم با اندوخته ۴ امتیازی خود کماکان در انتهای جدول قرار دارد. با این پیروزی و صعود زردپوشان اصفهانی، پرسپولیس که ۱۷ امتیازی بود به رده چهارم سقوط کرد.

ترکیب دو تیم

تیم سپاهان با تصمیم «مورایس» در این دیدار با ترکیب نیما میرزازاد، هادی محمدی (۴۶- محمد دانشگر)، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور (۸۵- رامین رضائیان)، آریا یوسفی، بریان دابو (۷۹- محمدجواد حسین نژاد)، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (۷۹- کاوه رضایی)، احسان پهلوان (۶۱- رضا اسدی) و شهریار مغانلو وارد زمین شدند.

تیم استقلال خوزستان با تصمیم سیروس پورموسوی در این دیدار با ترکیب پورحمیدی، عظیم گوک، مطلق زاده، شوشتری، آقایی پور، کریم زاده (۴۶- بهروز بارانی)، محکم کار (۶۸- کاظمی)، کوهی (۴۶- محمدحسین باصری)، ساکی، خوش‌ کفا و جلالی (۴۵- محمد طیبی) بازی کردند.

درخشش آریا یوسفی در نیمه اول

این دیدار را هر دو تیم تهاجمی آغاز کردند و فرصت‌هایی را در همان دقایق اولیه مسابقه داشتند و استقلال خوزستان در دومین دقیقه این مسابقه فرصت داشت از روی اشتباه نیازمند در دفع توپ دروازه را باز کند اما نیازمند با جبران اشتباه خود مانع از گلزنی حریف شد و در ادامه بازیکنان سپاهان به مرور کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

در دقیقه ۱۳ کرنر کوتاه فرشاد احمدزاده به آریا یوسفی رسید و او با یک ضربه زمینی بیرون پا توپ را به کنج دروازه استقلال خوزستان فرستاد تا زردپوشان سپاهانی با یک گل پیش بیفتند.

در دقیقه ۳۳ پاس بلند محمد کریمی مدافع سپاهان در پشت مدافعین استقلال خوزستان به آریا یوسفی رسید و او با یک حرکت فردی زیبا و عبور از مدافعین حریف با ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه استقلال خوزستان رساند و گل دوم خودش و سپاهان را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان برسد.

تلاش نافرجام استقلال خوزستان در نیمه دوم

در نیمه دوم شاگردان پورموسوی تلاش کردند اختلاف را به حداقل برسانند و مانع از ثبت یک شکست دیگر شوند و در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند. بهترین فرصت گلزنی استقلال را در دقیقه ۷۲ سیاوش یزدانی از روی خط دروازه سپاهان با ضربه سر بیرون کشید و مانع از عبور توپ از خط شد.

در دقیقه ۸۱ دامنه حملات استقلال خوزستان گسترده‌تر شد و حسین‌نژاد در شلوغی داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد و حسن شوشتری در دقیقه ۶۴ ضربه پنالتی را وارد دروازه سپاهان کرد تا اولین گل استقلال خوزستان در این مسابقه به ثمر برسد.

خوزستانی‌ها در ادامه تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما تلاش آنها به نتیجه نرسید اما این سپاهان بود که در وقت های اضافه گل سوم را هم توسط شهریار مغانلو به ثمر رساند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین