تاریخ انتشار:۲۰:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته بسیج در باشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: به مناسبت هفته بسیج آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای خان احمد شهرستان باشت برگزار شد.

حجت الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت در این مراسم اظهار کرد: شهیدان انقلاب که مقام والایی نزد خداوند دارند جان خویش را برای دین اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند تا امروز ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند. 

وی بیان کرد: بسیج با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستاد و خودباوری را برای ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه باشت تصریح کرد: بسیج میعادگاه آحاد مردم ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حفظ و استمرار تفکر ناب بسیجی، توسعه همه‌جانبه کشور را رقم زده‌اند.

وی ابراز کرد: بسیج با نقش‌آفرینی و مشارکت در عرصه‌های مختلف، راهگشای پیشرفت کشور در گردنه‌های صعب‌العبور و دشوار تحریم دشمن بوده‌اند.

سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای روستای خان احمد و برمامیون این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: شهدای ما به سیدالشهدا(ع) و یاران عاشورایی اش تأسی جستند و این چنین جاودانه تاریخ شدند.

وی بیان کرد: هر کسی که در مسیر امام حسین (ع) و قرآن و اهل بیت(ع) و اطاعت از ولی فقیه ثابت قدم و در راستای جلب رضای پروردگار مخلصانه کار کند، همچون شهدا عاقبت به خیر شده و به فلاح و رستگاری می رسد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تصریح کرد: برکت خون شهدا برای ایران اسلامی اقتدار، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.

 سرگرد عبدی پور عنوان کرد: شهیدان از جان خود گذشتند و آن را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کردند.

وی گفت: اکنون امنیت و سربلندی و آرامش خود را مدیون شهیدان هستیم.

به گزارش فارس به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسوولان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران با حضور در گلزار شهدای خان احمد یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را که برای اعتلای میهن اسلامی از جان خود گذشتند،گرامی داشتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین