کد خبر: ۲۱۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: زیرساخت‌های لازم برای برگزای انتخابات الکترونیک در ۹۸ درصد روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:  با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و مطلوب در حوزه های انتخابیه و در بسیاری از روستاهای واجد شرایط فراهم شده است.
جواد هاشمی مهر افزود: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می رود لذا مدیران دستگاه های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.
وی ادامه داد: شرکت مدیران ادارات، معاونان و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیداها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.
هاشمی مهر اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، جلسات مختلف انتخاباتی با مردم، دهیاران، ریش سفیدان، معتمدین و بزرگان ایلات و عشایر، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هر گونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می شود.
به تفکیک میانگین اتصال به اینترنت پرسرعت روستاهای استان شامل روستاهای شهرستان باشت ۹۰/۲۸ درصد، بویراحمد ۹۵/۵ درصد، بهمئی ۹۱ درصد، چرام ۹۵/۶۵ درصد، دنا ۹۰ درصد، کهگیلویه ۹۴ درصد، گچساران ۹۶/۱۵ درصد و روستاهای شهرستان لنده ۹۴/۱۲ درصد به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنهاترین سردار
|
France
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
سلام
لطفا ارتباط اینترنت و انتخابات را ذکر مثال شرح دهید
چرا قصد دارید مدیران ضعیف وابسته به نمایندگان را پیگیر جلوه دهثد. البته انتظاری از بدنه ضعیف استانداری چیز بهتری برای استان نخواهید داشت.
چند ماه است تلفن های همراه با خرابی مواجه است ولی کو مسئول کاربلد و دلسوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین