تاریخ انتشار:۱۴:۵۶ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: قرار است به صورت ماهانه کارانه و مزایای پرستاران به صورت ویژه پرداخت شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها از تلاش های پرستاران بیمارستان شهید یهشتی یاسوج قدردانی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این آیین گفت: دو هزار و ۲۰۰ پرستار در استان در بخش‌های دولتی و خصوصی فعالیت می‌کنند.

شهامت افزود: امسال به مناسبت روز پرستار مصوب شد که هدایای ویژه‌ای برای تمام پرستاران پرداخت شود.

وی با اشاره به مشکلات پرستاران در حوزه‌های مختلف ادامه داد: مشکلات عمده پرستاران در حوزه معیشت و رفاهی است که این مشکلات زیرساختی هستند و دلیل آن هم کمبودهایی است که در دانشگاه وجود داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه قرار شد مسائل رفاهی پرستاران مد نظر قرار بگیرد و به صورت ماهانه کارانه و مزایای آنها به صورت ویژه پرداخت شود.

شهامت با اشاره به برنامه‌های ویژه‌ای که برای پرستاران در نظر گرفته شده اضافه کرد: با وجود کمبودها، نویدهای خوبی در سال جاری برای پرستاران مانند تعرفه پرستاری و به روز شدن مطالبات همکاران تدارک دیده شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.