تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در مراسمی با حضور مسئولان از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب، پاتاوه و باشت تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امام جمعه سرفاریاب در این مراسم گفت: نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب (س) در ایران اسلامی به نام روز پرستار، نشان از ارزش و جایگاه این قشر نجیب و پرتلاش دارد که همواره در انجام وظایف خود با سختیها و تلخی های فراوانی روبه رو هستند.
حجت الاسلام زارعی پور کار پرستاران را بسیار با ارزش و دارای اجر والا عنوان کرد و افزود: پرستاران همواره در زندگی شخصی و کاری خود از صفات برجسته حضرت زینب(س) همچون صبر و امید بخشی ایشان بهره بگیرند.
مجیدیان بخشدار سرفاریاب نیز در این برنامه ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از تلاش ها و خدمات پرستاران، کار پرستاری از بیماران را نیازمند توان و صبر بالا دانست و گفت: همه باید در مهیا کردن شرایط مناسب و رفع مشکلات پرستاران برای انجام وظایف بهتر آنان همکاری کنیم و احترام به این قشر و گرامی داشت روز پرستار از جمله اقدامات مناسب در این زمینه است.
در پایان از پرستاران حاضر در مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب به نمایندگی از همه پرستاران بخش با اهدا شاخه گل و لوح سپاس تجلیل و قدر دانی شد.
تجلیل از پرستاران باشت و پاتاوه
همچنین در مراسمی در شهرهای باشت و پاتاوه از پرستاران پرتلاش این مناطق هم تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها: تجلیل ، روز پرستار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین