تاریخ انتشار:۱۴:۵۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: گودبرداری نا ایمن زمین در خیابان مجتمع ادارات یاسوج موجب سقوط خودرو و مصدوم شدن ۲ نفر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رییس سازمان آتش نشانی یاسوج و حومه گفت: تقاطع خیابان مجتمع ادارات یاسوج که یکی از خیابان های پرتردد شهر است با خاکبرداری ناایمن جان شهروندان را تهدید می کند.

محمد رستمی افزود: تقاطع خیابان مدیریت و خبرنگار که برخی سازمان های دولتی در آن مستقر هستند به دلیل شیب تند، زمین خالی و گودال ناایمنی امکان سقوط خوردوها را بیشتر می کند.

رستمی با اشاره به اینکه امروز برخورد ۲ خودروی سمند و پرو و سقوط خودروی سمند در این نقطه موجب مصدوم شدن ۲ نفر شد تاکید کرد: با بارش برف و باران احتمال افزایش سقوط خودروها وجود دارد که نیازمند چاره جوی فوری دارد.

وی ادامه داد: مالک زمین گود برداری شده، شخصی است و کل تقاطع را ناایمن کرده و هیچ گونه تدابیر حفاظتی و ایمن‌سازی برای این مسیر پرتردد لحاظ نشده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین