تاریخ انتشار:۱۱:۵۸ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و معاونین، روسای شهرستان‌ها، فرمانداران و معاونین و بخشداران سوگیری انتخاباتی نداشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در نشست شورای اداری با اشاره به مردم سالاری دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه است 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مدیران، معاونین مدیران، مدیران شهرستانی، فرماندار و معاونین فرماندار و بخشداران از هرگونه سوگیری به نفع و یا علیه کسی خودداری کنند‌، ضمن اینکه امکانات دولت برای برگزاری انتخاب خوب در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، گفت: برای ایجاد شور و نشاط در میان مردم برنامه‌های مختلفی از جمله در حوزه‌های فرهنگی با برگزاری جشنواره‌ها تدارک دیده شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مدیران دولت انتخاباتی برای برگزاری انتخاباتی درشان نظام اسلامی در صحنه باشند،  من و معاونینم به تنهایی طرف انتخابات نیستیم بلکه همه مدیران در برگزاری انتخابات نقش دارند.

وی خطاب به مدیران با اشاره به اینکه هیات نظارت را مانند هیات اجرایی مورد حمایت قرار دهید، افزود: وحدت در استان حاکم است که نمونه آن را در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که وحدت میان شورای تامین موجب شد کهگیلویه و بویراحمد استان سفید کشور باشد.

احمدزاده بیان کرد: در انتخابات هم این صدای واحد را از دستگاه‌ها طلب می‌کنم، امکانات هم در اختیار هیات اجرایی و نظارت قرار داده شود.

استاندار بیان کرد: هیچ مدیری در هیچ جایی حق ندارد حرف و کلمه‌ای که بوی تفرقه بدهد را بیان کند چرا که  دشمن همه توان خود را به میدان آورده تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین