تاریخ انتشار:۱۱:۳۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده و جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع) همزمان با هفته بسیج در مرکز اهدای خون یاسوج حضور پیدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید عباس رضایی در حاشیه این اقدام انسان دوستانه و ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: از حضور همیشگی بسیجیان برای اهدای خون تقدیر می‌کنم.

سرهنگ پاسدار حسین انوری نیز ضمن قدردانی از زحمات کادر انتقال خون و فراهم بودن شرایط اهدای خون به صورت گروهی، افزود: بسیجیان همواره در هنگام بروز تمام مشکلات و اتفاقات یاری رسان مردم خوب ایران اسلامی هستند، لذا بر خود لازم دانستیم تا در این ایام که به نام مقدس بسیج نامگذاری شده است، با اهدای خون خود سهمی هرچند کوچک در رفع آلام نیازمندان به خون و بیماران داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این حرکت انسان دوستانه، با تقدیم لوح سپاس و ضمن تبریک هفته بسیج از حضور این بسیجیان تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.