تاریخ انتشار:۱۱:۱۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
همزمان با سراسر کشور؛
عصر دنا: همایش جبهه علمی فرهنگی بسیجیان سراسر کشور همزمان با سراسر کشور در سه دانشگاه استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتیدکهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسرکشوربه صورت زنده و ویدئو کنفرانس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در سه دانشگاه دولتی یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت بیش از ۳۵۰ استاد حضور داشتند.

در ادامه سخنران استانی این برنامه حجت الاسلام والمسلمین امرالله اندرزیان معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نعمت بزرگ نقش هدایت گری را دارد و امروز این نقش بزرگ می تواند به عنوان یک هدایت گر در جامعه بصیرت داشته باشد.

وی افزود: ملت ایران به تنهایی هشت سال با کل دنیا جنگید و در این جنگ نابرابر در یک سو ملت ایران و در سوی دیگر این میدان همه ابرقدرت ها پشت صدام بودند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج کمک تسلیحاتی کشورهای ابرقدرت به صدام اشاره کرد و گفت: درست است که بعثی ها ازنظر تجهیزات بسیار از ایران مجهزتر بودند اما قدرت ایمان و اراده ملت ایران باعث شکست آن ها شد.

اندرزیان یکی از برکات دفاع مقدس را دیده شدن سردارنی بزرگ همچون حاج قاسم دانست و افزود:امثال حاج قاسم در مکتب امام خمینی(ره) رشد کردند.

وی در ادامه به تحقق وعده های الهی اشاره داشت و افزود: یکی از وعده خداوند این بوده که جهان آینده جهان اهل ایمان است و آن های که اهل خیر هستند عاقبت به خیر خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: بسیج اساتید باید در خط مقدم برای ظهور امام عصر(عج) باشد.

اندرزیان بابیان اینکه تا نفس و شیطان هست جنگ است پس ما باید همیشه آمده باشیم،ابراز داشت:وقتی ما معنویت داشته باشیم شیطان در برابر ما هیچ کاری نمی توانند بکند.

وی افزود: انسان های شیطانی، شیطنتشان بیشتر از دیگران است، بخصوص در قضیه غزه که مسئله اول جهان اسلام است،امروز برخی ها بی تفاوت هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: مسئله فلسطین مسئله اسلام است، پس باید مسئله اول بسیج اساتید باشد و اساتید باید دانشجویان را در سر کلاس توجیه کنند.

وی بیان داشت: امام(ره) فرمودند باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود، زیرا اسرائیل دشمن همه جهان اسلام است، این ها دشمن انسانیت هستند.

اندرزیان با اشاره به این موضوع که اسرائیلی ها ملت نیستند این ها بوزینه هستند،ابراز داشت: امروز خوی وحشی گری صهیونیست را همه به عینه دیده اند، این ها بشریت را به سخره گرفته اند و به دنبال نابودی آن هستند.

وی ادامه داد: امروز همه باید کمک کنیم و تبیین کنیم که انشاء الله پیروز نهایی با اسلام است.

مسئله فلسطین در حال آگاه سازی همه ملت های جهان است

اساتید به مسئله فلسطین به‌صورت ویژه نگاه کنند

در ادامه کاوه پیش قدم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این همایش خاطرنشان کرد: در خصوص یهود دو اسم آمده یا بنی اسرائیل آمده یا یهود که خواهش می کنم اساتید در این خصوص تحقیق کنند .

وی گفت: دشمن ترین انسان ها که قرآن به آن اشاره کرده است یهود است.

پیش قدم خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن به بنی اسرائیل گفته است که شما دو بار در زمین فساد می کنید.

وی افزود: برخی گفتند که تنها یک حکومت جهانی شکل گرفته و برهمه نیروی های مادی و معنوی تسلط داشته که آن هم درزمان حضرت سلیمان بوده است.

پیش قدم افزود: جهان امروز و رویداد غزه کشتار زیادی داشته است و بنیامین نتانیاهو با کشتار بی گناهان زیادی در غزه نشان داده که خوی شیطان صفتی دارد و به عینه هولوکاست را معنا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: امروز قضیه فلسطین در حال آگاه سازی همه ملت های جهان است و امروز همه نگاه ها به غزه است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند با این نشان هایی که در حال اتفاق است ظهور امام مهدی (عج) را طوری انجام دهد که همه ما این ظهور را ببینیم

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین