تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از صدور رای محکومیت یک داروخانه به علت گران فروشی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حمزه لقمانی افزود: با شکایت بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر نحوه توزیع و عرضه دارو در یکی از داروخانه های استان، با بررسی فاکتور بیمار، پرونده تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال شد.
وی بیان کرد: شعبه پنجم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی به پرونده گران فروشی به ارزش ۳۴۹ میلیون ریال داروخانه‌ای در یاسوج رسیدگی کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به نظریه کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تخلف انتسابی را محرز اعلام و مدیر داروخانه را به پرداخت حدود ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
لقمانی بیان کرد: به منظور جلوگیری از گران فروشی داروخانه‌ها، از مردم تقاضا می‌شود حتماً فاکتور خرید دارو‌ها را دریافت کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف از جمله احتکار، کم فروشی، نبود مسئول فنی، امتناع از عرضه خدمات و مشکلات کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند.
برچسب ها: تعزیرات حکومتی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین