تاریخ انتشار:۱۷:۴۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

همکاری، خردورزی و شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست. بسیج فرهنگ امتداد ولایت¬مداری و پشتیبانی از امام زمان است. بسیجیان دلاور و شرف¬مند، عزیزانی بوده و هستند که از آغاز و در بحبوحه جنگ تحمیلی داوطلبانه و خالصانه در دفاع از شرف و عزت و کیان ایران اسلامی قدم به میدان های نبرد گذاشتند و تاریخ حضور آنان در امتداد تاریخ انقلاب اسلامی همواره منشا خیرات و برکات برای نظام و انقلاب بوده است.
بسيج در انديشه بلند و آفاق گستره حضرت امام خميني (ره) از آن‌چنان جايگاهي برخوردار است كه ايشان در بيانات ارزشمندشان بسيج را لشكر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند و يا در جاي ديگر مي‌فرمايند: «من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي‌خورم و از خدا مي‌خواهم تا با بسيجيانم محشور گرداند، چرا كه در این دنيا افتخارم اين است كه خود بسیجی‌ام.
رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نيز با يادآوري اهميت اين شجره طيبه، بسيج را يك نام مقدس دانسته و می‌فرمایند: «هركس كه بسيجي است، بايد به بسيجي بودن خود افتخار کند .»
امروز ثمره این درخت پاک را در میدان می‌بینیم که گروه کوچکی چون حماس، هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را چگونه در هم می‌کوبد و دیگر بازوان مقاومت چون حزب‌الله و انصارالله و... پاسخی محکم و قاطع به جنایت‌های صهیونیست‌ها و آمریکای خبیث می‌دهند و جهانیان خواهند دید این قدرت عظیم بسیج چگونه آنها را از این منطقه اخراج خواهد کرد.
ما اساتید بسیجی دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گراميداشت هفته پرخیروبرکت بسيج و تبريك اين مناسبت مهم به همه بسيجيان سرافراز و ولایت‌مدار، موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، در راستاي آرمان‌های بلند حضرت امام خميني (ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم و از عمق وجود اعلام می‌کنیم که ما بسیجیان حیدریم و تا ریشه کن کردن شجره خبیث صهیونیرم در سراسر جهان از پای نخواهیم نشست و با مولایمان عهد می بندیم تا پای جان آماده تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.