کد خبر: ۲۱۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۳۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا - یادداشت دریافتی: درحالی که بیش از ۱۰۰ روز تا رسیدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند امسال باقی مانده نام دکتر ریحان محمدپور این روزها در محافل عمومی و خصوصی از بویراحمد گرمسیری،باباکلان تا روستاهای باشت به عنوان گزینه اصلح بر سر زبان ها افتاده است.

مرد آرام و بی حاشیه این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت اولویت اصلی خود در صورت پیروزی در انتخابات امسال را توجه به سرمایه های انسانی منطقه عنوان کرده است به نظر می رسد این ایده آرای زیادی را به سویش جلب کرده است .

از آنجا که توجه به نخبگان و نیروهای انسانی توانمند از رمز و رازهای توسعه است و صد البته از درخواست های مردم است بررسی ها نشان می دهد دکتر ریحان محمدپور با توجه به اولویت های اعلام شده گزینه بسیاری از نخبگان،جوانان و ریش سفیدان طوایف لر و ترک ساکن شهرستان های گچساران و باشت باشد.

حامیان دکتر ریحان محمدپور با اشاره به این که کاندید مورد نظر آنان تجربه سال ها خدمت در قوه قضاییه را دارد و با بسیاری از چهره های شاخص ارتباط های نزدیک دارد اعتقاد دارند که او توان تحقق وعده هایش را دارد.

گزارش های رسیده حکایت از آن دارد دکتر ریحان محمدپور از همین حالا تیم اقتصادی خود در پایتخت را تشکیل داده و این کارشناسان خبره در حال رایزنی با بخش خصوصی و دولتی برای سامان بخشیدن به خواسته نخبگان به ویژه تحصیل کردگان جویای کار هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که تیم اقتصادی دکتر ریحان محمدپور در تلاش هستند تا با رایزنی برای به کار گماشتن نیروهای توانمند شهرستان های گچساران و باشت در وزارتخانه ها و باز کردن پای بخش خصوصی به منطقه راه های تازه ای را پیش روی این شهرستان ها بگشاید.

برچسب ها: ریحان محمدپور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مرد بی نظیر دکتر ریحان محمدپور عزیز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین