تاریخ انتشار:۱۳:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال گذشته تاکنون دو هزار و ۷۶۰ متقاضی در استان در مجموع ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ برومند زاده درحاشیه افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی خیاطی در یاسوج با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از چهار هزار و ۱۰۰ جوان بیکار شناسایی و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی معرفی شدند، ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۷۶۰ نفر توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند.
وی گفت: درکارگاه خیاطی که امروز افتتاح شد برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شد.
فرمانده سپاه ناحیه یاسوج هم با بیان اینکه تاکنون ۵۴۰ نفر در این شهرستان تسهیلات دریافت کردند، گفت: در این زمینه ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و برای بیش از هزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد.
سرهنگ انوری اضافه کرد: همچنین ۲۰ نفر نیز تسهیلات تولید برق به وسیله پنل‌های خورشیدی را دریافت کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین