تاریخ انتشار:۱۲:۵۶ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: گفت: بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب از جمله فرهنگی و هنری، علمی، سیاست، اجتماعی و امنیت نقش آفرین و در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) پیشقدم است.
سرهنگ مصطفی اقبالی پور با بیان اینکه اردو‌های جهادی یک روزه در منطقه خاتم و سرفاریاب در روز اول هفته بسیج اجرا می‌شود، ادامه داد: در این برنامه سرویس‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار به وسیلۀ ۹ گروه جهادی ساخته می‌شود.
اقبالی پور عنوان کرد: افتتاح سالن ورزشی در روستای کره شهبازی، کوهپیمایی ، برگزاری همایش پیاده روی خانواده از بوستان شهدای گمنام تا روستای شیخ حسین، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند ، برگزاری نشست‌های بصیرتی، اجرای سرود به وسیله گروه های دانش آموزی، برگزاری ایستگاه صلواتی، اعزام روایان به مدارس با محوریت تبیین شعار هفته بسیج، برگزاری مراسم ختم قرآن و برگزاری زیارت عاشورا، یادواره شهدای خانگی و آبروی محله، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و حوزه ای، دیدار با خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.
وی با بیان اینکه برگزاری میقات صالحین و برپایی میز خدمت برای بسیجیان و اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان چرام است، افزود: مسابقات نقاشی با موضوع بسیج، اکران فیلم با موضوع بسیج و فلسطین در مسجد صاحب الزمان، اجرای شب شعر، اجرای نمایش خیابانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، بازدید از شهرک صنعتی چرام، اجرای رژه خودرویی و برگزاری بازی‌های بومی و محلی و برگزاری مسابقات ورزشی پایگاهی و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
اقبالی پور از اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام خبرداد و گفت: این برنامه در هفتمین روز از هفته بسیج با حضور همه بسیجیان شهرستان چرام برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین